mandag 8. august 2011

Når jeg bestemmer prisen ................

 

Da blir det billig da:))

Denne slipemaskinen fikk jeg for 1 kr på Netthandelen.no:)
Jeg klikket, og tenkte at denne kommer sikkert oppi mer på auksjonen...men
plutselig ble den min:)

 

Med en slipemaskin til 1 kr, kunne jeg jo klikke for moro på andre ting:))
- og prøve å få mer til en rimelig penge...
Pleddet, som jeg visste var bra (fikk budet på det tidligere) fikk jeg 2 stk av
denne gang:) et til 35 og et til 31, og det synes jeg var knallers:))

 

Jeg ble litt nyskjerrig på dette gjerde i bambus.........har et lite blomsterbed
som trenger en kant rundt seg, så jeg klikket igjen:))
Det er 1 meter langt og ca 20 cm høyt........og jeg synes det så bedre ut enn
mange andre jeg har sett som f.eks er knall grønne..
To stk endte jeg opp med:) til 21 og 31 kr..

 

Men, det er ikke alt som er hva man tror.......når en handler på nett..
Jeg pleier å lese nøye, men disse glasskulene var mye mindre enn jeg fikk med meg
i teksten:)) men de er vel greie til sitt bruk da..

 

Jeg så for meg at kulene var litt større, slik at de kunne gjøre nytte for
seg i en blomsterkasse på terrassen..........
for dette er sånn " selv vannings " kuler..En fyller de med vann og setter de
på hue ned i jorden, og når jorden begynner å bli tør renner det litt og litt vann ut:)
Det kommer to stk i pakken.

For mange år siden, da vi var på 3 - 4 ukers sommerferie hvert år, pleide jeg å
ta store brusflasker som jeg fyllte med vann og satt på hue i blomsterkassene - og det
holdt kjempebra:)
Men kansje ikke så fint å se på.........

Men sånn som været er her for tiden........trengs det redningsvest til plantene utendørs
og ikke selv vannings system hihi:)

ØNSKER ALLE EN FIN MANDAGS KVELD !!

7 kommentarer:

Ingunn sa...

He he... mye "kjekt å ha" på Netthandelen ;)
Du har jo vært heldig, da som har kjøpt fine ting ganske så billig. Jeg er ikke så flink å avslutte, skal bare vente bittelitt og så...
Ang vekt , så har jeg hatt det akkurat som deg skjønt det er noen år siden Barna mine trodde jeg hadde anorexia for det var det veldig fokus på på skolen den gang.For å få klær måtte jeg gå på barneavd str 12 år. Jeg har blitt kalt skinny, fjøra og andre morsomme ting av voksne mennesker.
Det er medisiner som har gjort at jeg la på meg og nå var det bare på tide å gjøre noe med det. Men jeg forstår deg. Ikke noe gøy å høre om alle som slanker seg hele tiden og hvor heldig DU er som er så TYNN.
Oi, dette ble nesten en liten avhandling ;) Var ikke meningen.
De kulene er vel til inneplanter , da. Flasker oppned funker bra !
Ha en fin kveld, da.
KLEM:)

Hjertedamas blogg sa...

Fine de vannekulene, men kanskje litt små. Tror ikke de hadde hjulpet her i huset de ukene vi var på campen, for her har det vært den store plantedøden. Må vell snart drukne dem i badekaret, i håp om at de overlever den årlige tørkekatastrofen her i heimen. for noen år siden, det året det var så tørt, brukte jeg vinflasker til å vanne plantene på campingen. He-he, folk må ha rista på hodet når de så vinflaskene stå på hodet i beddet:DDDD Men de funka!!! klemz grethe

Monica sa...

Herlighet, så mye du finner på netthandlen! Tror jammen jeg må snike meg innpå der engang... ;)

Anki sa...

Nå frister du veldig med dine kupp! Tru om jeg klikker meg til netthandelen for første gang i dag...

Klem :)

Linda sa...

Så mye fint du har funnet, og det til en rimelig penge :) Må snart ha meg en tur inn på Netthandelen!

Arlens boblebad sa...

Så mye gøyt og billig du har kjøpt!!
Klem Linn

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne:)
Her er det ikke spart for godbiter i form av innlegg. Så mye flotte bilder og inspirasjon.

Du har gjort noen gode kupp på Netthandelen også ser jeg, kjekt at du bare kan kjøre og hente det så slipper du dyr frakt.

Håper du har hatt en kanon fin sommer og er klar med masse nye gode ideer utover høsten. jeg gleder meg til å følge med.

Ha en kjempefin dag gode Janne:))
Klemmer fra Mona

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...