mandag 22. august 2011

Nedenfra:))

 

Mandagstema hos Helene i dag er " nedenfra " og det må jeg jo være med på:)
Første gang jeg er med på slike " temadager" og tror det vil bli moro - 
spesielt å se alle de andre bidragene:)

Jeg tenkte først å dykke i arkivet, for jeg har såååååååå mange merkelige bilder
tatt nedenfra:)) Men etter jeg tok meg en tur i vaskekjelleren i dag og hentet opp alt
som hang på snoren - var " problemet " løst hihi:))
- så dette er altså taket i vaskekjelleren og mitt bidrag hos Helene:)
Ta en titt inn til Helene med bloggen Alt som er vakkert og bli med!

Ønsker dere alle en fin mandagskveld!
 

10 kommentarer:

Helene sa...

Orginalt bilde du har valgt! Artig med alle klesklypene der oppe:o)
Kreativt fra deg - som vanlig;o)

Heleneklem

SigridfraEnget sa...

Dagens mest kreative løsning på tema. Kjempestilig!

Inge sa...

Flot og kreativ løsning på temaet.. :-)

Tovepia sa...

Den kjøkkenveggen din under her er direkte råtøff!

..og det var dette bildet også; men artig også;)

mona.z sa...

Virkelig blinkskudd med "nedenfrabildet". Så flott kjøkkenveggen din er, og resten av kjøkkenet også. Vårt kjøkken trenger virkelig en renovering snart. Så søt lille Celina er, tenker at bestemorhjertet banker varmt for henne, god klem fra meg:)

Turid sa...

Stilig motiv-scan det å skriv det ut ,å bruk i en eller annen setting....
Skal sjekke bloggen å se om æ vil delta.....Go tirsdag!

Linda sa...

Veldig gøyt bilde! :)

Lecoq sa...

Hei, jeg har nettopp kommet tilbake fra ferie og raskt rundt for å hilse på deg.
Etter en dag med utrolig varme, er trafikk og lunger godt å se blogging venner, grattis du er virkelig god! Sees snart.
Lecoq.
P.S. Se, jeg skal vente på konkurransen min

Ingunn sa...

Herlig bilde, Janne.
Denne utfordringen var ordentlig morsom, ja.
Klem fra Ingunn:)

Anne N. sa...

Hahaha Janne, jeg trodde det var trekkfugler på kraftledningene jeg så på bildet, helt til jeg fikk åpnet innlegget ditt :O)
Kjempeflott foto!
Klem, Anne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...