torsdag 18. august 2011

Rot blir det uansett:))

 

Men......... det er vel bedre med 1 roteting enn 6 ??
I dag skulle jeg være flink å rydde rundt og oppå spisestua:)) men godt jeg
la til " trur eg" for i dag har jeg vært lat:))

 

Har fått ryddet litt da.......men det var litt kjedelig:))) så jeg dillet litt
ute i steden:))
Men tilbake til den rotetingen.............

 

Dere har sikkert skjønt det at det er kurven på bordet som kansje er
litt rotete..... 

Men for å slippe å ha 6 stygge roteting liggende på bordet, så synes
jeg dette ble bra:))

 

Eller, hva mener du ??

Vi kunne sikkert ha fått til noe som "alt i en kontroll" men det er bare det at
vi er såååå giddalause at vi har kontroll til lampene i stua og kontroll til
varmepumpa i tillegg...så kontroller blir det uansett..

Så da gjorde mor en kort prosess med å hive alle i denne kurven og la over
en tøyserviett:))
- og borte vekk var de:o)

Ellers har jeg vært på jobb i kveld.........og når jeg kom hjem lagde jeg en deilig middag:)
- jeg elsker mat, men "hater" og lage den:))
Spurte mannen om hva vi skulle ha til mat... og han sier "lag noe lettvindt du.."
hahaha, sier jeg, jeg lager jo bare lettvindte ting jeg:o))

Og det lettvindte i kveld ble kyllingfillè med macaroni og bernaise:))
Krydrer fillèene inn med masse god krydder...og på slutten av steketiden heller
jeg oppi litt melk i panna som de "koker" videre i - og de blir sååååååå saftige og gode.
Og det blir ingen melkesmak, om noen lurte på det:))

Vel......på vei inn til dataen for å legge inn dette innlegget, kikket jeg ut av
stuevinduene og oppdaget DEN flotte månen:))

 

Selv om det bare er 77 % av månen, så var den så rød og fin med et lite
slør av en sky foran.... og den speiler seg så fint i sjøen:))
Måtte bare vise dere......egentlig var det mye finere i virkeligheten hihi:) 

Ja, ja.. nå tar jeg kvelden....

HÅPER DERE ALLE HAR EN FIN KVELD !!

12 kommentarer:

Myke minutter sa...

God idé med den kurven synes jeg! Ha en finfin fredag :)

Arlens boblebad sa...

Så fine bilder, lurt med kurven!Veldig kjendt problem.Du er veldig flink å skrive.
Men nå har vi faktisk bare en fjernkontroll og den er hvit så ikke så gale.
Men i skrivende stund så ligger det også 5 telefoner på bordet, så da blir det jo litt alikvel og hatt i kurven..
Klem Linn

Anne sa...

Gull verd med kurven...i stedet for alle fjernkontrollene!
Nydelig månebilde!!
Kos deg i dag..her regner det .
Klem Anne

Tonje sa...

Var lur måte å fjerne fjernkontrollene! Har lenge tenke hvordan man kan skjule dem, men foreløpig ligger de gjemt bak puter i sofaen. (som IKKE er lurt, for da endevender man jo alle puter for å finne riktig kontroll) Og dermed MER rot!

Klem

"Mira" sa...

Den tanken har eg tenkt ut for lenge siden! Kjempelurt!
Bare det at det er eg som må legge de på plass hver dag! De har nemlig ein tendens til å "hoppe" utav kurven, merkelig!??

Ønsker deg ei superfin helg! Klem;-)

Linda sa...

Smart med kurven!
Jeg har en hylle under salongbordet, så der legger jeg kontrollene....og mange andre ting, så det blir et skippertak i ny og ne for å rydde og tørke støv under bordet.

Ha en fin helg!
Klem ;)

Havfruen sa...

Du lat? Nekter jeg å tro!!!
Fjernkontroller er stygt ja...ser Gubben har noen liggende i "filmstua"....jeg legger de alltid bort når jeg en sjelden gang er der.
Nydelig måne!!
Nyt helga...klemmer:)

Havfruen sa...

Lykke til:) Den paien er nydelig. Når jeg får den til, får du den garantert til!!! Jeg lager enkle middager jeg.....hehe:)

Mine diller sa...

Her inne var det masse fint å sjå på :) Gleder meg til å følge deg vidare.

Ha ei strålande helg, klem :)

Ingunn sa...

Jeg prøver å få mannen til å samle alt i en , men ting tar tid..
Enn så lenge har jeg dem på et pent brett på bordet sammen med litt pynteting og det funker bra. Det er jo en bruksting og jeg orker ikke kamuflere alt.Kurven din var jo et koselig alternativ, da. Hadde vi hatt en sånn kurv , hadde den vært full av saker og til på 123 ;)
Giddalaus, du ? Hmmm...
Ha en riktig god helg, Janne.
Klem fra Ingunn:)

Caroline sa...

Hehe,ja det var endel kontroller;)
Kjempesmart med den kurven til å samle de oppi.
Jeg har liatorp skjenken som tv benk,den har en liten skuff som våres kontroller ligger i når de ikke er i bruk...Nydelig månebilde!
Ha en flott helg!
Klem Caroline

1001ting sa...

Heldigvis har vi bare en fjernkontroll i stuen. Men der i bor en tid på sommeren, har vi flere: En til hver Air condition/varmepumpe ( har to i stue/kjøkken), to til TV en hver til cd spiller og radio..Har dem i en stålkurv, men må stadig rydde bordet etter andre.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...