mandag 29. august 2011

Sensommer........

 

Helene med den flotte bloggen " Alt som er vakkert " har denne gang
sensommer som mandagstema....
Det var litt "vanskelig" å finne noe motiv som jeg forbinder med sensommer, for
når jeg ser meg rundt - tenker jeg høst:))
Bortsett fra denne på bilde over, men da tenker jeg midtsommer hihi:)

 

Men da jeg entret kjøkkenhagen..........var det full sensommer:))
For når krydderurtene står i full blomst og salaten er en halv meter høy, ja da er det
SENSOMMER:)

Dette ble mitt bidrag hos Helene...... Vil du se flere bidrag, eller være med
tar du turen til Helene og "Alt som er vakkert"

(Bildene over er tatt i dag mellom regnsbøyene...)

ØNSKER DERE ALLE EN FIN UKESTART !!
 

15 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Jammen var det vakkert hos deg!!! Her i hagen har det gordd, så det er blitt en skikkelig urskog. Risikabelt å gå der, for man kan nesten rote seg bort, he-he. Blir nødt til å sende Tarzan ut med motorsaga, for å fjerne endel som har grodd litt vell mye:DDDDD Ellers plasker det ned her. Klemz grethe

Havfruen sa...

Gubbendarius så frodig det er hos deg.....når jeg ser hvor det har vokst rundt portalen din blir jeg bare matt.....
Tenker høst jeg også nå. Sola skinner i dag men jeg måtte ha på jakke mens jeg var ut:)
Nyt mandagen, klemmmer:)

Linda sa...

Fine blomster og planter du har, grønt og frodig :)
Jeg tenker sensommer lengst mulig..hihi :) ..i såfall i dag, solen skinner 20 gr. :)
Klem ;)

Twiggy sa...

Vackert, skirt och romantisk sensommarkänsla hos dig!

Inge sa...

Flotte billeder du viser.. :-)

Arlens boblebad sa...

wow så fint du har det!
flotte bilder!
Klem Linn

Shabbylishious sa...

Høsten er ikke her riktig enda men akk ja den er rett rundt hjørnet. Vi får tenke atnår høsten kommer er vi enda et skritt nærmere våren;-)

Ingunn sa...

WOW, så frodig der er hos deg !
Hva GJØR du ???
Portalen er jo helt overvokst.
Men høst er jeg ikke med på...ennå ;)
Klem til deg :)

Helene sa...

Synes Pyntekorga passet fint til dagens tema, jeg! Mine har fortsatt ikke sprunget ut...håper de rekker det før frosten kommer..

Heleneklem

Monica sa...

Hei på deg.
Så flotte bilder fra din sensommerhage.
En riktig fin ny uke til deg også ;)

Asbjørg sa...

Nydelige sensommerbilder hos deg,cosmosen gjør seg da flott som sensommerbidrag!Flott blogg du har!!

Tino sa...

Hei
Takk for hyggelig hilsen, det føles godt å være tilbake.
Så vakkert og frodig det er hos deg,må si at det er ganske pjuskete utvalg av blomster her for tiden. Får nok plante litt lyng og andre høstplanter snart.
Ønsker deg en fin dag,
Klem T

Melusine sa...

Skal si du har et vakkert uterom med flotte planter! Godt bidrag til ukens tema :)

SigridfraEnget sa...

Det er frodig så sent på sommeren, det er i hvert fall helt sikkert. Pyntekorgen er vakker!

hjertemynthe sa...

Tusen takk for den rørende kommentaren inne hos meg! :)
For noen VAKRE bilder!
Du har det IDYLLISK på terrassen din!
Ha en herlig uke =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...