tirsdag 16. august 2011

Siden sist............

 

Hei dere! Nå er det en stund siden jeg  var innom her.......
Jeg har koset meg hele helga med lille Celina... Lørdag var hun med ned
i hagen og vi fikk plantet alt som var kjøpt inn.

Vi plukket litt plommer, og her smaker hun forsiktig på de for første gang:))
Hageportalen ved inngangen til terrassen ble malt hvit på lørdag, men den mangler
litt maling helt øverst:)) med den kommer nok på i løpet av dagen:)
Enkelte ting måtte jeg gjøre når Celina sov ettermiddagsluren sin:o))

 

Søndag var jeg ute i hagen med macro objektivet......bildene kan du se HER:)
Jeg har 3 Hortensia i hagen, og denne i grønn/rosa måtte jeg ta med inn..
Har fått skikkelig sans for grønt av en eller annen grunn.....så planen
min fremover er å male gulvet på et av soverommene på hytta i en grønnfarge.
Tenker det blir en mellomting av de to fargeklattene til høyre - øverst på fargekartet.

 

Planen min i går var å vaske, rydde og dille i stua........hehe, men det ble
plutselig forandringer i den planen:))
Tenkte det var best å begynne fra starten - altså ute i ganga:))

Men, det ble mer sånn " jeg vil, men får det ikke til " haha, hele mandagen
prøvde jeg å få til noe gøy.... Tror jeg er gått litt lei av alle de "gamle" tingene:)
Hortensian i skålen ( som er sprayet i chrom )  plukket jeg inn i fjor høst..

 

Jeg plukket inn litt blomster fra hagen, så det dufter deilig i det
ytterdøra åpnes - iallefall:)))

 

Litt om møblering ble det også.... Bilder fra hele rommet kommer senere:)
- må bare bli helt ferdig først hihi:)
Jeg bruker av og til for lang tid på å bestemme meg de gangene jeg får velge
på hva som skal opp på veggen...

 

Disse små skapene MÅTTE jeg jo bare ha:))) og var heldig å få de til langt under
100 lappen på netthandelen.no.
Men...... har ikke plass til begge over benken, så her står de til jeg finner
ut av det hihi:)
Tror også jeg skal svushje over de med litt hvit maling:)

Ellers gikk hele mandagskvelden med til flytting.........og det skal vi fortsette
med i dag også...og i morra:))
Det er foreldrene til Celina som skal flytte til ny leilighet......
De må være ute fra der de bor nå innen den 20.aug. så det blir "fort og galt"
med pakkingen:)

Vel, da får jeg tenke litt mer på de skapene.........før vi kjører opp til
flyttelasset:))

HA EN FIN DAG DERE!
KOMMER SNART INNOM DERE:)

5 kommentarer:

Tovepia sa...

Her går det i 100, skjønner jeg:O)
Nydelig liten gartner du har hatt på besøk!
Jeg er ikke grønn, men direkte blå, artig hvilke farger vi tilrekkes mot;)
Kos deg med flytting og maling, klem fra meg;)

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Så koselig blogg du har med mange fine bilder :)
Nydelige detaljbilder i innlegget å den hyllen og skapet du har kjøpt var bare lekkert :)
Har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mere fra deg :)

Ønsker deg en fin tirsdagskveld
Klem Mette :))

Caroline sa...

Kan tenke dere har kost dere i helgen med lille Celina:)
Så flotte små skap/hyller du hadde fått tak i...
Ha en videre god uke!
Klem Caroline

Daisys home sa...

Kjempefine bilder og inspirasjon som vanlig :)
Kjenner igjen dette med å finne plass til nye ting...disse hyllene ifra netthandelen var jo bare så skjønne..så kjenner jeg deg rett så finner du sikkert en plass til de :)
Ha ei fortsatt fin uke
klem

Solstrålå sa...

Utrolig hva du finner på netthandel!!!Og sååå billig!Så koselig du har stasjet i gangen!!!
Ønsker deg en fin uke!
Goe klem fra Sol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...