lørdag 6. august 2011

Skrinet med det rare i :))

 

Ja, for opprinnelig synes jeg dette var helt villt, men shoppingen må
gå sin gang:))

 

Dette som ligger i skrinet kjøpte jeg på Netthandelen.no av kun nyskjerrighet og
at jeg kansje kunne bruke det til noe:))
Hele alfabetet.......med klemmer å det hele:)
( nå må det nevnes at det ikke bare var dette på ordren...nei, lista var lang den:))

 

Vi som henter selv må betale 120 kr i gebyr.....så det lønner seg å handle litt:))
Men..... Dette bokstavgreia tenkte jeg å bruke til stempel:) og for noen dager siden testet
jeg dette.......og den testingen ble alt annet enn vellykka.

Det var noe skikkelig pirk - USJ a mæ..
- og hver gang jeg beveger meg inn på sånt pirkarbeid, tenker jeg på en av
gutta på jobb som jeg var "litt stygg" med:)

Fordi at jeg holdt på å montere noe......bitte bitte små skruer.
Og da han kom bort spurte jeg om han kunne gjøre dette, fordi jeg ikke fikk det til
pga at jeg har "mannfolk hender" hihi:)))

Stakkar der sto han å så ned på sine "spinkle" fingre:)) 
til voksen mann å være...:))

Vel, vel

 

Jeg er VELDIG utålmodig, men samtidig litt sta, så i dag forsøkte jeg igjen.......
Fant ut at jeg måtte gi dette alfabetet en sjanse til:))

Etter at bokstavene ble tredd inn på den metallgreia, satt jeg på klemmene
og malte over...
Snudde det å smokka det på:))
Men fant ut at det er VIKTIG at trebiten er rett - noe den ikke var her....
så litt utydelig ble det med litt mangler på inni mellom..

 

Vedskjul - vedskjul - vedskjul med små gleder og hageredskap:)))
Jadda......nå henger det der:)

 

Den opprinnelige måten å bruke dette på er til å merke kjøtt med:)))
Den lange tingen fulgte også med, for det kan bli varmt når
en holder det over grillen....

Synes jo min måte var litt bedre:))
- er ikke ofte jeg har behov for å navngi et kjøttstykke:o))
og til 20 kr gikk det nå an å prøve iallefall....

Men nå skal jeg ut å gjøre noe som jeg har bedre kontroll på:))
ØNSKER DERE ALLE EN FIN DAG !!

4 kommentarer:

Havfruen sa...

HAr det på følelsen at du er en person som ikke gir deg med det første:)) DEt ble jo bra!!
Ja med det gebyret MÅ det jo lønne seg å handle mye, hehe:)
Din måte var helt klart bedre enn å merke kjøttet:))
Fin dag til deg også, klemmings:)

Trollmora sa...

Det ble jo stili jo! :)

Monica sa...

Syns det ble skikkelig sjarmerende at teksta ikke ble helt dekkende! Stilig! :)

Daisys home sa...

Dette ble jo bare så råtøft.
Bra at du ikke ga opp med det første :)
Nyt resten av helgen
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...