fredag 26. august 2011

Smykkevegg av en plankebit:)

 

Hei dere! 
Joda, mange av dere har sett dette tidligere, men det kommer stadig nye
følgere så jeg viser det igjen - siden jeg fikk hengt det på veggen i dag hihi:)))
Det har stått på badgulvet siden mars:)

 

Jeg har hatt denne smykkeveggen noen år, men forandret den litt i Vår med nye
blondebånd i forskjellige størrelser - fordi at det var kommet flere armbånd
og klokker i hus - så trengte de nye også litt plass:))

Plankebiten er høvlet og pusset litt, og blondebåndet er stiftet fast
på baksiden.. Veldig greit til de øredobbene med propp når båndet er litt løst..

 

Har bare brukt vanlig stygge skruer til klokker,armbånd og smykker, men kansje
dukker det opp noen snertne små superflotte kroker en vakker dag:))

 

Vel, her henger det i den mørkeste kroken på badet, så jeg har lysnet bilde
litt i ettertid... gadd ikke finne blitzen og med den innebygde blir det helt ugly:))

Ved siden av henger beltene mine i en kjetting som er festet i taket og
skrudd fast nederst på veggen med en laaaaang skrue:))
Hadde ikke tenkt å få dette med på bilde, for jeg er blitt lei hele "skiten" hihi, men
det var en morsom idè en gang i tida:))

Vel, da pakker jeg ned Cola og en pose Hurlumhei og tar meg
en tur på jobb, rekker vel å spise opp den posen på de 3 timene jeg skal jobbe:o))

ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG GOD HELG !!!

9 kommentarer:

Ingunn sa...

Veldig tøft og selv om jeg har sett det før så gjør ikke det noe. Gode idèer liker vi ;)
Hurlumhei ? Hva er det, mon tro ?
Kos deg på jobb.
Klem fra Ingunn:)

Linda sa...

Har ikke sett dette før!
Veldig god ide, dekorativt og tøft!
Lurer også på hva Hurlumhei er for noe?;)
Ha en fin jobbeøkt.
Klem ;)

lavendel mio sa...

Så stilig smykkestativ da:)
Du er så full av ideer:)
Syns symaskininnlegget var knall:)
Go helg, klem Hanne

Landliv i Ryfylke sa...

Den var kjempe stilig !
Hvor stor er den? Utrolig kult med kjettingen også :)

Ønsker deg en god helg !
Klem Birgit

1001ting sa...

Som banlig, må jeg bare beundre din store kreativitet. Smykkeplanken er jo genial.

Anne N. sa...

Kjempestilig altså :O)
Ja, hva er *hurlumhei*??
Klem, Anne:)

Monica sa...

Hei på deg.
Så utrolig stilig, og smart ;)
Veldig koselig her hos deg! Legger meg til som følger, og ønsker deg en riktig fin helg.

hjertemynthe sa...

Hihihi, for en morsom ide`!
Jeg har stusset på det lenge nå, hvordan jeg kan gjøre juggelet mitt synligere slik at ikke noe blir gjemt og glemt. Så TAKK FOR TIPS =)

helenelinnéa sa...

For en fantastisk god idé! Kjenner det kribler i fingrene nå.. sånn vil jeg også ha! (Beklager at jeg spammer deg nå, forresten. Haha)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...