mandag 19. september 2011

Beklager, men

 

På grunn av omstendighetene har jeg valgt i nattens mulm og mørke:)) og
trekke vinnerene på min give-away - som egentlig skulle ha blitt trekt lørdag 24. sept.

Vel.......
1. premien går til..............
...........

 

........................... Solstrålå med bloggen "  Blomster i livets hage "

GRATULERER!!

 

2. premien går til................
................

 

............... Ingunn med bloggen " Hverdagsperler "
 
GRATULERER!!

 

3. premien går til............


.................. Hanne med bloggen " Lavendel Mio "

GRATULERER!!

Send adressen deres på mail til meg, så kommer pakka plutselig i posten:)
- og til dere som ikke vant, kommer det nok en ny give-away senere......

ØNSKER DERE ALLE EN FIN NY UKE!
  


 

9 kommentarer:

Linda sa...

Greit med tidligere trekning, men ikke så greit at ikke jeg vant..hi hi :)
Gratulerer så mye til vinnerene!

Havfruen sa...

Grattis til vinnerne:)
Take care, klem til deg:)

Ingunn sa...

Kjempegøy å vinne, altså,
men ikke stress med dette nå, da.
Ta vare på deg selv og bli frisk heller!
Godt du kom deg til legen så du blir skikkelig utredet.
Stor klem fra Ingunn

lavendel mio sa...

Hei
Så gøy da:)
Pakke i posten er krydder i hverdagen det;)
Ha en fin uke, klem Hanne

Tino sa...

Gratulerer til heldige vinnere!
Får ikke kommentert i det nyeste innlegget så skriver her.
Ved er absolutt forbundet med høst her også, fint bidrag.
Ønsker deg en fin ny høstuke,
Klem T

Solstrålå sa...

Tror ikke mine egne øyne!!!!
Har jeg vunnet????!!!!
Det er lenge siden det!!!
Så kjekt!
Tusen,tusen takk!
Sender adressen,,,men ikke stress,,,,bli frisk først!
Så fine høstbilder du har tatt!
Ønsker deg en fin ny uke!
Goe klem fra Sol

Anne sa...

Gratulerer til heldige vinnere!
Veldig kjekt at "to av mine vant "...
God klem til deg !

Vimså sa...

Gratulere så masse til vinnerene...
Ha ei flott uke, Mari Johanne

Rachel sa...

Congratulations to the lucky winner and to you, my dear! So lovely candy! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...