fredag 9. september 2011

Benken fikk bjørkeføtter:))

 

Ble den ikke tøff ? 
Benken jeg lagde i går fikk altså bjørkeføtter, og jeg ble så fornøyd:)

MEN, etter den kom på plass, ble jeg VELDIG lite fornøyd hihi:)

 

Den forsvant liksom bare, og jeg lesset på med interiørblader som kan være
greit å ha lett tilgjengelig..........
Men det hjalp ingenting - liten ble den ved siden av vaskeskapet.....

 

Hmm, prøvde med en gammel stol som har samme brunfarge som skapet og som
ruvet litt mer.........
Men den kom for langt ut - ryggen er for høy, så den gikk ikke
inn under vinduskarmen..

 

Til slutt ble det denne:)))
Stoffet på lokket er et kjøkkenhåndkle fra Kid og samme mønster
som duken på kabeltrommelen:))
- så er det jo greit oppbevaringsrom nedi her til ekstra puter og pledd f.eks:)

Men..........da satt jeg igjen med denne benken da:)) 
Hvor skulle den få plass(?)

 

Hi hi, jo den fikk plass på hylla i konsollbordet jeg lagde her om dagen:))
Benken er 30 cm høy og 1 meter lang, og bygd av samme materialer
som konsollbordet:)))

 

Det er stort mellomrom mellom hylla og topplata, så det ble helt perfekt dette:))
Den gamle stolen kom innerst i gangen i hjørnet, og da måtte jeg flytte
det store veggskiltet bort til denne veggen - ble så bra atte:))

Tidligere hadde jeg en hvit pinnestol her, men den havnet i spisestua, men det
får dere ikke se enda - for der står alt på hue...........igjen:))

Så var det plutselig fredag........ og min jobbehelg og det skal bli godt
å komme ut å få "slappet av" litt hihi:))

GOD HELG !!!! 

9 kommentarer:

Tino sa...

Så tøff benk du har laget! Var innom her for noen dager siden, men da fikk jeg ikke lagt igjen noen kommentar. Så stilig det ble på soverommet, tøfft med kabeltrommelen.

Ønsker deg en fin og kreativ høsthelg,
Klem T

Fru R. sa...

Dette ble kjempebra!!!
Klem

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Det ble kjempetøft! Jeg fatter ikke hvor du henter det fra :) Flink og kreativ er du :)
Ha en fin jobbehelg, slapp av og kos deg hehe

lavendel mio sa...

Hei
Blir helt satt ut her jeg, så flink du er!!!!
Du er jo proppfull av ideer, det er så gøy å besøke deg:)
Nå kom jeg på at en kammerat har lovet meg kabeltromler:)
Ønsker deg en nydelig helg, klem Hanne

Daisys home sa...

Utrolig kreativt dette du har gjort her også...
Og du fant jo til slutt plassen der benken gled rett inn...knallfint:)
Passende ble det jo også med den hvite puffen på soverommet.

Ha ei avslappende jobbehelg :))
Klem

Hespe sa...

Benken og konsollbordet ditt ble råtøft - flinke, flinke, kreative du!!!

Ønsker deg en strålende flott helg - kooose deg masse!

klem fra Hildegunn

Linda sa...

Ble jo fint med den hvite puffen.
Og benken var jo perfekt på konsollbordet, smart du! ;)
Ha en fin jobbehelg :)
Klem

bella interiørblogg sa...

wow,så utrolig kreativ du er:)

ha en fin helg:)

Solstrålå sa...

Kjempebra!!!
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...