torsdag 29. september 2011

Blipp,Blopp og lille Pip:))

 

God kveld........
Her går det sakte, det er helt sikkert:)
Jeg har en del små og litt større planer, men kroppen nekter totalt å lystre..
Og det er noe dritt:))

Bilde over er fra i formiddag tatt fra stuevinduet......litt disete i lufta, men i går
hadde vi nok en "sommerdag" med deilig sol, og på det lille runde bordet har jeg et lite fuglebad
og i går var det bading og kosing der:)

 

---------Av lille Pip.
Jeg lagde dette fuglebadet av en gammel underskål som jeg sprayet med zinksprayen
og la oppi noen steiner.......Moro å se hvor glade de er for denne:)

 

Jeg har fri utsikt fra sofakroken:) mot dette fuglebadet og med kamera på
bordet blir det mye fuglebilder:))

 

Skjønner godt at de tok seg en dukkert i går......Det holdt jeg også på å 
gjøre i hagedammen:))

 

Men vannet der holder ca 12 grader.........så jeg sto over:))
Som nevnt så går ting trægt, om det går i det hele tatt:)) Men i går bestemte
jeg meg for å skifte ut vannet i hagedammen, og nå er Blipp,Blopp og Blitz så fornøyde:)

Mye av grunnen til at de fikk helt nytt vann var at sønnen hadde kjøpt et kamera
som tåler å senkes nedi vann:))
Han festet kamera til et rør og senket det ned og filmet fiskene når de 
svømte rundt:))

 *****

Det er en utrolig merkelig "prosess" jeg er gjenom, som jeg ikke har kontroll over.
Jeg strever med å holde meg våken rett å slett, og mye mulig at dette skyldes en struma
jeg "plutselig" fikk:))
Jeg venter og venter...........og venter på en biopsi, så de kan finne ut hva slags
type dette er, og da kansje gjøre noe fornuftig med den lille klumpen min:))
Og fredag blir det CT av magen.......gruer litt for det svaret..

Vel, i morra blir det kansje noe kreativt herfra:o))

TUSEN TAKK FOR ALLE HYGGELIGE KOMMENTARER!!
OG HJERTELIG VELKOMMEN TIL NYE FØLGERE - KJEMPEKOS
AT DERE VIL FØLGE MEG:)

HA EN FIN TORSDAG ALLE SAMMEN!

9 kommentarer:

Helene sa...

Det var da noen flotte bilder av lille Pip;o)
Håper på det beste ang. prøvene du venter svar på. Jeg ønsker deg gooood bedring av hele mitt hjerte!

Jeg vet hvordan det er når helsa svikter...

Heleneklem

Hjertedamas blogg sa...

Hei vennen!! Ikke lett å være kreativ, når tankene er opptatt med sitt. var i grunnen gjennom det derre, for et par måneder siden. Takk å pris, så kunne legen fortelle meg at jeg ikke hadde noe å bekymre meg for. Det var som å slippe luften ut av en ballong. Puhhhh, sa det, så lå jeg der, liksom. Men pappaen til lille mini barnebarnet, og Gubben fikk seg en aldri så liten vekker. For de hadde nok tatt mor for gitt. Her i huset går det med små museskritt, he-he. Rot over alt, men et bitte lite skritt i taget, så går det seg til.Lille Mini barnebarn er oppvokst med malespann, men nå tror jeg at jeg snart kan rydde de bort, om noen uker, tror jeg. Nå har jeg i grunnen levd med en malepensel i hånda de siste årene, så det er nok på tide å snart avslutte og sette lokk på malespannene, tror jeg. Må bare bli ferdig først, he-he. Stå på vennen, jeg mener å ha lest at struma fixer man med en dose tabletter? Er det ikke mangel på et eller annet? Håper at det ordner seg, klemz Grethe, som må lete etter senga:DDDD Sikker på at jeg hadde den i går.......

Eli's lille rede sa...

Så koselige bilder av pip'en. Du har forresten en koselig balkong. Smart løsning med fastbygde benker! Så leit å høre at du er syk. Krysser fingrene for at det går bra, og at du får det svaret du vil! Klem fra Eli:)

Turid sa...

Skjønne lille pip pippen som gleder seg over badet du har laget for han - skulle ønske at æ kunne holde rundt deg og ønske deg all mulig god bedring - sender "gode energier" til deg , samt en god bedrings klæm! NB!Æ er begynt å spare på blikk bokser.....da skjønner du resten....

Audny Tranø sa...

Hei Janne !


Håper av hele mitt hjerte at alt går bra og at du blir fort i bedre form .God helg og lykke til .

Audnyklæm til deg :)

lavendel mio sa...

For noen herlige bilder!!
Skikkelige blinkskudd:)
I dag er det ute dag, 25 varmegrader:)
Klem Hanne

Anne sa...

Kjempeskjønne bilder av Pip, Blipp og Blopp!
Det så rett og slett deilig ut med et bad , fint fuglebad forresten.
Tenker mye på deg og sender deg de varmeste tanker.
Ønsker at alt må ordne seg til det aller beste..ventetiden er alltid vond.
Lykke til !
Håper du kan nyte sommerdagen i dag !
klem fra Anne

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Så koselig det var med fuglebad og vanndam og bading for både den ene og den andre :) Tror ikke sånne fisker hadde overlevd lenge her nei ;) Så snusk den lille fuglen som badet :) Knallbilde!
Håper du blir frisk som en fisk og at alt går bra!
Ha en kjempefin dag videre
klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Etter oppfordring fra Ingunn om å besøke bloggen din, er jeg nå her:-) Og du for en fin blogg du har. Jeg la meg sporenstreks til som følger:-) Koselig fuglebad og super ide om blikkboksene.
Jeg kommer tilbake om litt.
ha en fin kveld!
Hjørdis:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...