fredag 2. september 2011

Dekorert sikringskap og planer for helga:)

 

Jeg nevnte i går at jeg fikk en idè med plankebitene, eller bit og bit - de er 3 meter
lange hele gjengen:)) som jeg har liggende under verandaen.......
og når jeg kommer på en ny idè så skal det helst skje med en gang:))


 

På det øverste bilde måtte jeg bare sjekke å fint det vil bli 
når jeg blir ferdig:)

Idèen min er å kvitte meg med den hjemmelagde sengegavlen som jeg fremdeles
liker veldig godt hihi:)) Men nye idèer må utprøves:))
Jeg tenkte å sette opp disse plankene fra gulv til tak bak senga........så her har jeg
ei lita flis for å finne ut om de skal ligge eller stå.........pga den stygge avsagde
kanten (som blir "hvit") fant jeg fort ut at de må stå:)))

Men, som nevnt så lå plankene under verandaen........og de var søkk våte.......men nå
har jeg fått de inn i det store vedskjulet til tørk - hmm, funderer på om jeg
skal ut med hårføneren for å få fortgang i prossessen:o)
- for ta en sjekk i kveld eller i morra:)

 

Sikringskap er og blir stygge........Noen er heldige og har det inni veggen og kan
raskt bare henge et bilde over......
Men mitt stikker så langt ut at her nytter ikke den idèen:)

Så, isteden for å skjule det, forsøkte jeg idag å fremheve det enda mer hihi:))
Vi begynte på fremhevingen for ca 20 år siden haha, med å
sette opp lister rundt:)

 

Og i dag fikk det serviett på seg (decoupage) 
Nøkkelen forsvant for ca 25 år siden.......så det går ikke an å lukke/låse det..
men jeg fant en annen nøkkel i dag som jeg fikk dytta inn, slik at
jeg fikk pynta enda mer:))

 

Det gikk med to servietter....og ble påført nesten som når en tapetserer.....
smurte på decoupagelim først og begynte fra toppen og stryke ned og bort for
å få minst mulig rynker:)
Det er nok 10 ganger lettere å tapetsere for servietten "blåser" fort opp om du
puster ut samtidig hhi:))
Men men, nå henger den der og til våren blir det kansje en annen
serviett som kan opp:)

TUSEN TAKK FOR ALLE HYGGELIGE KOMMENTARER!!
OG HJERTELIG VELKOMMEN TIL DERE NYE
FØLGERE - KJEMPEKOS AT DERE VIL FØLGE MEG VIDERE!

ØNSKER DERE ALLE EN NYDELIG HELG!!
Skal ta meg en lang og god tur rundt til dere ikveld, nå blir det et
middagslaging og sykehusbesøk...............

VI BLOGGES:)

8 kommentarer:

Mette`s romantikk. sa...

En super ide å dekorere sikringsskapet,har et jeg også,så om jeg får lov så stjeler jeg ideen din. Linker selfølgelig.
Kjempefint ble det. :))

Anonym sa...

Smart å dekorere sikringskapet!! Jeg hadde mistet nøkkelen til mitt sikringsskap også, gikk i en elektrisk forretning og spurte om det gikk an å få tak i det. Jada, det selger vi, det. Pris: hele 20 kroner;)

Trine Lill sa...

Ååå, så utrolig stilig skapet ble!:) Koser meg veldig her inne hos deg, bugner av kreativitet.:)
Ha en fin kveld!

Tino sa...

Så stilig sikringsskap! Vårt er alt annet enn det skal jeg si deg ;)
Så herlig konsollbord du har laget i innlegget under, jeg blir helt stum over hva du får til.
Ønsker deg en fin helg,
Klem T

Havfruen sa...

Jøss....det ble jo stilig!!! Enig med deg...sikringsskap er stygt. Mitt stikker ut i sin helhet og er i garderoben ved yttergangen. Råstykt!!
Men så fint konsollbord da!! Du er sannelig flink altså!
Blir sikkert knall med de fjølene bak senga:))
Nyt helga, klem fra meg:)

Janne sa...

Smart!

Men du er jo genial når det kommer til å finne på ting, OG realisere ideene dine! Når kommer "Jannes kreative ideer" boka?? :)))

Konsollbordet ditt var veldig flott også:))

Ønsker deg en finfin helg!

Klem Janne:)

Arlens boblebad sa...

Å du finner stadig på noe gøy!
Sikringskapet ble veldig fint og jeg likte veldig godt konsollbordet ditt også!
Spennende med sengegavlen, spessielt når du liker den du har og(du er jo værre enn meg,hihi)
Venter i spenning på resultat!
Klem Linn

Solstrålå sa...

Genialt,Janne!!!!!Jeg har og et styyyyyygt sikringskap som stikker ut i den lille gangen,,,,dette var bare såååå lurt!Du kommer på så mange lure knep!!
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...