torsdag 29. september 2011

Den store idèboka:))

 

Heisann dere:)
I dag pyntet jeg opp en gammel og stygg notisbok........Fikk idèen da jeg satt
og malte blikkboksene hvite:)
- for like i nærheten lå den sorte notisboka med grønn hmm, heter det rygg(?)
vel, ringene i venstre side var knall grønne...så de fikk også ei omgang
med hvitmaling:))

 

Planen videre var å ha et stoff på og serviett........men da jeg begynte å samle
tingene, fant jeg ut at det hadde vært tøft med et hjerte på stoffet..
...som jeg hadde hengene på en knagg:)

 

Klippet stoffet etter beste evne...og sydde inn alle kantene........så fant jeg ei
nål som jeg klarte å tre innpå et smalt blondebånd i grått, og metallhjerte som 
hadde små hull langs kanten - så bar det i vei, opp og ned opp og ned:))

 

Når hjerte var sydd godt på.......limte jeg stoffet fast på permen med limpistolen
- som jeg lette etter i over en time!!
Hjerte fikk en sløyfe i toppen og et liten bit av en serviett nederst  - decoupage..
Venstre side med ringer fikk bredere blondebånd innvendig med sløyfe
på midten - sånn ca:o))

 

Nå står den og pynter på kjøkkenbenken i kokebokstativet:)))
Ja, for jeg liker bedre å "koke" sammen noen morsomme idèer, enn å koke
ting i gryta:o)

Dette er den største idèboka (A4) jeg har laget og er nå klar som et egg
til å motta mine ville idèer med tekst og bilder:o)

Jeg har to andre idèbøker....... pluss mange lapper her og der.......
men det ble for mye "kludring" og rot:o)  så
nå skal det bli andre boller her:)

ØNSKER DERE ALLE EN FIN KVELD OG TUSEN TUSEN
TAKK FOR HYGGELIGE KOMMENTARER !!

4 kommentarer:

Turid sa...

Stilig- har å gått med planer om å pynte forsida på ei kjedelig notisbok æ har -decopage er tingen altså ...så her samles potetgull bokser/ papprør m/plastlokk osv. osv. Lykke til med den nye ide`boka!

Hjertedamas blogg sa...

Fin bok!!!! Kanskje du kunne tenke deg å lage en til meg, som jeg kan kjøpe??????? Hadde vært kult og ha egen bok:DDD klemz grethe

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Så herlig den ide-boka var da :) skulle gjerne hatt et lite innblikk i den ;) men så er det jo kanskje mye bedre å få ideene dine og alt du lager servert her på bloggen din :)
Jeg er bare så imponert over deg!
Ønsker deg en kjempefin helg, håper den blir koselig!
Stor klem

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så flott den ble, genialt å samle ideer en har i bøker...her flyter de over alt...he,he...

Ha ei super helg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...