mandag 19. september 2011

Fordi jeg fortjener det - ganske enkelt :))

 

På fredag etter legebesøket tok jeg meg en kjapp tur innom Princess......
- siden jeg alikevel måtte vente på å bli plukket opp av privatsjåføren min:))
(som er mannen)
Men mest fordi jeg fortjente å få shoppet litt:))

 

Lenge siden jeg har vært innom Princess, så hadde jeg hatt bedre tid - ville
det nok ha blitt myyye mer i den store posen:)
Lita herlig trekasse med små nusselige flasker måtte jeg bare ha:)

 

Og denne trekassen synes jeg var knalltøff........ 
kommer i sett med to.....

 

Deilig følelse dette:))

Hadde tenkt å bruke " med klump i halsen.... fikk jeg shoppet " til overskrift:))
som også kan bety  fordi jeg fortjener det:)

Har altså fått en "stor" klump i eller på halsen som viser seg at dette er Struma..
Brrrrr, nå venter jeg på time til biopsi og ultralyd av klumpen....
- og time til CT av magen og røntgen av noe jeg ikke husker hihi - kansje lungene..:)
så begynte jeg i dag med B12 sprøyte....som jeg skal ta en gang i uka i 5 uker.....
og ja.......bla bla bla..
Har visst også fått muskel(knuter) på livmora, men sånn som jeg jobber må jeg
jo få litt muskler her og der hihi:))
Det har rett og slett vært en skikkelig EU kontroll av meg:o)

 

I dag var det nytt legebesøk..........og etter det ble det en tur innom Nille
her i Vågsbygd - måtte ha med noe " snop" fra apoteket som ligger i nærheten alikevel:)
Ble ganske overrasket at det var kommet inn så mye nytt og tøffe ting på Nille og
ikke minst for en billig penge:)

Nydelig kjøkkenhåndkle med tekst kjøpte jeg - de hadde bare et igjen, men håper de
får inn mer, for jeg har lyst til å trekke  om spisestolene:))
- selv om jeg trekte de om sist høst:o))
En liten rund boks med en enda mindre inni ble med hjem og et tinnfat ( 40 cm )
til bare 98 kr:)

 

I det jeg skulle gå, oppdaget jeg et herlig fleecepledd i syrinlilla med "pels"
på den andre siden.........til bare 69 kr!!
Og det er skikkelig tykt og deilig - yoouhuuu:)
Til slutt sneiet jeg innom Narvesen og der ble det bare et interiørblad med hjem
- resten av de som er noe - ligger alt her hjemme:o)

Nå må jeg opp å bevege meg..sliter veldig med å sitte stille pga 
smerter bak ribbeina eller der omkring.........

Håper du også har hatt en fin dag med eller uten shopping:)

ØNSKER DERE ALLE EN FIN KVELD !! 
 

9 kommentarer:

Hulda sa...

Etter det legebesøket fortjente du virkelig de fine funnene dine! Det bladet så bra ut også! :) Fantastisk stilig bilde av veden under.

Hos meg er det høstfint soverom i dagens innlegg.

Ingunn sa...

Visst fortjener du å shoppe!
Og så koselige ting du fikk med deg hjem :)
Godt du endelig kom deg til legen og fikk sjekka deg opp.
Har nok hatt mistanke om at det var noe med stoffskiftet ditt, he he...
Men her var det tydeligvis mye å ta fatt i. Håper det ikke er mer alvorlig enn at de kan gjøre noe med det. I mellomtiden får du prøve å ta vare på deg selv.
Klem fra Ingunn

"En Vintage Drøm" sa...

Jeg ønsker alt det beste for deg! og håper det hjalp litt med shoppingen :) hmm mulig det blir en nille tur på meg, likte teppet og duken ;) klem

Hjertedamas blogg sa...

Det høres ut som om du virkelig fortjener å shoppe litt, slik som du har fått en masse forskjellige problemer kastet på deg. Håper at alt ordner seg og du blir kvitt kuler og vondter både her og der. God bedring. klemz Grethe

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Mange fine skatter du hadde med deg hjem :) men det fortjener du da også. Godt med litt sånt etter at man har vært innom helsevesenet. Jeg vet alt om det. Du må bare nyte tingene, ball deg inn i pledd og kos deg med bladet ditt :) selv om jeg gjetter på at du allerede er i gang med et nytt prosjekt av noe slag hehe et arbeidsjern kan man kalle deg :) Nå skal jeg ut og gå tur med hunden, ble strålende vær her i dag :) klem fra meg til deg :)

hill`s interiørblogg sa...

Hei...
Etter et sånn besøk,(hos legen) har man virkelig fortjent en shoppingtur. Og masse fint har du fått med deg hjem også. Ser ut som at jeg må ta en tur til byen... Får vel finne på en grunn, sånn at jeg også kan fortjene litt shopping.. hehe ... God bedring med helsa di...
Og ha en super dag.
Klem fra Hill-Iren

Anki sa...

Med så mange 1-ere og 2-ere på Eu kontroll fortjener du virkelig dette :).

Nydelige ting du hadde fortjent uansett. Stor stor klem og lykke til :)

Linda sa...

Det er et MUST å få shoppet litt i blant, så dette fortjener du absolutt! :)
Ønsker deg riktig god bedring med alt, håper alt ordner seg på beste måte.
Klem fra Linda

Anne sa...

Virkelig fortjent shopping !
Godt du har fått vært hos legen og at det tas tak i ting ..
Ditt gode stå på humør er bare beundringsverdig !
Riktig god bedring og lykke til .
God klem fra Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...