mandag 12. september 2011

Gammelt foto i buksehengeren :))

 

Jeg har mange, ja veldig mange gamle foto.........og egentlig trenger de
alle å komme frem i lyset, men med lite veggplass så MÅ en være kreativ:))

 

Bilde er fra 1952 og det er min mamma som låner 
motorsykkelen ( DKV )til min onkel:)
Rammen tror jeg nesten må være like gammel, og veldig "morknet" bak og dermed
vanskelig å henge opp - kunne selvfølgelig kjøpt ny ramme, men mønsteret på denne
var så fint - selv om jeg har sprayet den med chrom sprayen:))

 

Buksehengeren er sprayet med zink sprayen, og jeg fant ut at den er billigst
på Biltema - 50 kr billigere enn på Europris:)

Nå har bilde med buksehenger fått sin plass på knaggen i det "skapet" jeg
kjøpte på Netthandelen.no

 

En kan også bruke sånn klemme som frisørene bruker, eller sånn til
å feste mange ark sammen:)
Men de klemmene jeg har - er opptatt for øyeblikket:) Men det funker det også:o)

Dette er jo et smart alternativ om du har en gammel ramme som mangler
"fot" eller oppheng bak:)

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERFLOTT UKE !! 

7 kommentarer:

Happy Lia`s...Høst storm sa...

Du er en utømmelig kilde av ideèr og kreativitet!! Jeg blir like overasket i hvert eneste innlegg...det er sååå inspirerende!!! :) Supert!

Turid sa...

Æ må bare si mæ enig med ovenstående kommentator- greie ikke å la være å se hva du nå har funnet på....kreativt !

Janne sa...

hehe, så artig!! :))

Fint det ble! Dette kunne jeg aldri(!) funnet på selv:))

Klem!

Fru.Underberget sa...

Dette var virkelig morsomt og kreativt! Enig med at gamle bilder må få komme fram:-)

1001ting sa...

Kjempesmart, full av kreativitet som alltid.

Linda sa...

Du bobler over av ideer..og bra er det for oss at du deler :)
Dette var smart!

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Så genialt med den buksehengeren :) Det ble jo kjempefint! Går det an å si at man er fan av en blogg? Det er jo så mye gøy, fint og utrolig å finne her. I så fall er jeg fan av din :)
Gleder meg til det neste du finner på!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...