søndag 11. september 2011

Giveaway hos meg!

 

NB !!
VINNERENE ER TRUKKET 19.SEPT - SE  HER



10.09.10....... så denne bloggen dagens lys:) og nå er det 1 års jubileum her
med en give-away:)

Håper du vil være med på denne.
Jeg har 3 premier, og er du heldig kan du vinne alle 3:))
Men.......for å prøve lykken på det, må du:

Skrive en kommentar ( 1 lodd )
Bli følger eller om du er følger ( 1 lodd )
Linke til denne giveawayen med bilde på din blogg ( 1 lodd )
( bruk bilde over )
Altså kan du få 3 lodd:)

Du kan også være med om du ikke har blogg, men da må du legge igjen
navn / mailadresse - så er det lettere å finne deg igjen om det blir du som blir
blandt vinnerene:))

 

Så er jeg såååå heldig å bli sponset med noen gaver fra
LILLE interiør & barneklær som holder til i Amfi senteret her i Vågsbygd.
- jeg var innom og shoppet.....så måtte jeg jo nevne at jeg har bursdag:))

Nydelige telysglass og en kjempestilig værstasjon i zink vil de gi bort til min
giveaway:))
Bor du i Kr.Sands område, MÅ du legge turen innom denne flotte butikken!
De har alt hva en interiør butikk skal ha, men også mye flott i barneklær.........
 

 

Skeidar Vågsbygd sponser meg med herlige og vellduftende såper:)
- og slike såper får en vel ikke nok av............
Interiøravdelingen har fått inn mye nytt og spennende i 
dekor, puter, småmøbler m.m.

 

Jeg har også shoppet litt :))
Bl.a. morsomme veggskilt, knagg m.m.:)

 

Mange flotte premier, og kansje det havner et lite kreativt innslag i pakken:))

HUSK Å SKRIVE HVOR MANGE LODD DU VIL HA !
Jeg trekker ut 3 heldige lørdag 24. september.

LYKKE TIL, OG HA EN NYDELIG DAG !
( dette er min første giveaway, så håper jeg "stokker kortene" riktig:) )

OPPDATERING - 13.SEPT.

 

Kid interiør Vågsbygd vil være med på min give-away og sponser meg
med 1 telysglass og lysholder:))

Jippi, dette blir moro!
 

61 kommentarer:

Hulda sa...

Er veldig gjerne med! Bloggen din er flott. Finner mye glede og inspirasjon her hos deg.

marit´s,,, sa...

Her vil jeg være med , 3 lodd på meg .
Ha en fin dag , Marit.

Havfruen sa...

Jeg er med og tar 2 vinnerlodd!!!!
Knallfine premier:)

Så stilig det ble på soverommet og jeg digget ZZZ, hehe:)
Ha en fin kveld i høsten, klem fra meg:)

Tovepia sa...

Flotte premier!!
Jeg tar 2 lodd av vinnertypen:O)
Har vært litt slapp på kommentarsida i det siste, men har nå beundret din flotte og særegne benk og et nydelig soverom..du inspirerer!!
Ha ei god uke, klem fra meg;)

Anki sa...

Vil være med!!

Tar også to vinnerlodd :)

Ha fin fin kveld. Klem!

silje sol sa...

Så fantastisk fine premier:) Så jeg er gjerne med :)2 lodd!
Elsker soverommet ditt ,så lekkert!
Håper helgen har vært fin,
klem Silje

Fru.Underberget sa...

Gratulerer med ettårs dagen! Koselig blogg du har og jeg legger meg gjerne til som følger, pluss kommentar så blir det to lodd på meg:-) Kjempefine premier!

Monica sa...

Gratulerer med ettårsdag! :)
Jeg er med, krysser fingrene og tar to lodd! :)

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Jeg vil gjerne være med på Giveawayen din :) så fine premier du har da :) Jeg tar 3 lodd :)

Nå er det bare å krysse fingre og tær ;)

Ha en kjempefin kveld
klem fra meg

Arlens boblebad sa...

Så gøy!Selfølgelig er jeg med, tar 2lodd.
Klem Linn

Laila sa...

Det er ikke noen andre jeg heller vil prøve meg på give away på:-) Du har jo så flott blogg, og jeg må bare innom å kikke stadig vekk:-)

3 lodd på meg takk:)

HA EN FIN UKE:-)

Happy Lia`s...Høst storm sa...

Gratulerer!!! Kreativ og inspirerende blogg, jeg tar 2 lodd og krysser fingrene :)

HT sa...

Hei!

Gratulerer med jubileet! Du har en fantastisk fin blog som jeg har fulgt en god stund nå med stor glede og interesse :-) Mange flotte tips, nye idéer og spennende løsninger. Gleder meg til fortsettelsen.. ;-)

Krysser fingrene og melder meg herved på med 2 lodd ;-)
Ha en fin kveld!
Mvh,
Hege
hege@webmail.no

mona.z sa...

Du bobler virkelig over av kreativitet:) Likte så godt sengegavlen din, men liker også førbildet av soverommet ditt. Hermet litt etter deg, plasserte to speil på gulvet bak nattbordene, og får se hvor lenge de blir stående. Planlegger å lage en sengegavl selv, en enkel plate trukket med mykt stoff. Blir gjerne med på gi "borten din" med to lodd, flotte saker du har kjøpt. God klem fra meg:)

Anki sa...

Hei igjen :)
Skal du ikke melde deg på konkurranse hos Anne med Moseplassen? Begynte å tenke på solurene du har vist tidligere... Men du har jo så mye å by på. Kan delta med 3 bidrag. Come on :)

hill`s interiørblogg sa...

Hei hei.
Gratulere med 1 års dagen...
Du har en fantastisk flott blogg som jeg har følgt en liten stund og gleder meg til hvert innlegg du legger ut. Det er så mye spennende og kreativt du kommer med.

Melder meg på med 2 lodd på Giveawayen din og ønsker deg lykke til med trekkingen.

Klem fra Hill-Iren

Fra huset i svingen sa...

Gratulerer! Jeg blir gjerne med på feiringen med 2 lodd (kommentar+link)

Klem Karianne

Maya sa...

Så moro! Fine permier :)

jeg blir gjerne med :)

2 lodd på meg (følger og kommentar )

Caroline sa...

Jeg blir veldig gjerne med på give awayen din,mange flotte ting du ville gi bort:)
3 Lodd på meg;)
Du har en utrolig flott blogg,å jeg finner mye inspirasjon her hos deg...
Gratulerer med 1 års blogging;)
Klem Caroline

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg Janne :)
Vil selfølgelig svært gjerne med på trekningen av de fine premiene å tar 3 lodd :))

Ønsker deg en fin ny uke
Klem Mette :))

Daisys home sa...

Gratulerer med Jubileumet :)
Of seff vil jeg være med på denne og tar 2 Lodd :)
Har jo fulgt deg lenge... og bare elsker alle de ideene dine og kreativiteten du deler her inne på bloggen din.
Klem

Solstrålå sa...

Tre lodd til Sol!!!
Tusen takk!!
Ikke mye vinnerlykke til nå,,,,,men,kanskje???
Ønsker deg lykke til med giveawayen!
Og ønsker deg en fin ny uke!!!
Du er min yndlingsblogg!!!
Skjønner bare ikke hvor du får all energien fra !!Jeg blir så inspirert av deg!
Tusen takk for at du deler så mye flott med oss!
Goe klem fra Sol

Anne sa...

Gratulerer!
Så klart jeg vil bli med!
Det er alltid med den største fornøyelsen jeg følger bloggen din..du er jo bare helt utrolig !
3 lodd på meg .
Ha en fin ny uke !
klem Anne

Linda sa...

Gratulerer med 1-års dagen!
Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd :)
Flotte premier!

Anette - Opalveien - sa...

Gratulerer med 1 års dag :-)
Kjekt å følge deg og se alle de kreative ideene dine :-)
Jeg henger meg på gi-borten din med 3 lodd

Anonym sa...

Flott blogg du har. Jeg har ikke blogg selv, men finner mye inspirasjon her! 1 lodd til meg. Takk! Lisbethkri69@gmail.com

lavendel mio sa...

Grattis med 1 års dag:)
Jeg blir gjerne med på feiringen, 3 lodd på meg da:)
Klem Hanne

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 1 års dagen som blogger:)
Jeg er innom bloggen din hver eneste dag og håper selvfølgelig at du har lagt ut noe spennende og noen flotte bilder.
Du er den mest kreative personen,gleder meg til forsettelsen.Lykke til videre.

stor klem fra Janne (jannemelby@hotmail.com)

1 lodd på meg:)

Ingunn sa...

Gratulerer med jubileum, det har jeg også snart....
Jeg vil selvsagt være med å feire...med 3 lodd.
Klem :)

Mona sa...

Prøver lykken med to lodd, er følger og kommentar. Grattis med bloggjubileum. :) Klem Mona

Cecilie sa...

Hei Jeg følger bloggen din hver eneste dag og synes du er UTROLIG kreativ. Jeg finner mye inspirasjon hos deg. Alt du kommer på :) Er følger og vil gjerne være med i trekningen

Klem fra Cecilie

Anonym sa...

Heisann,

Gratulerer med 1 års dagen:) jeg tar ett lodd.

Mvh Gerd Kr.
g-kr-my@online.no

Anonym sa...

Ser alle anonyme har lagt inn mail adresse det kan jo jeg også gjøre:
cecilie.eidenilsen@lyse.net

Hilsen Cecilie

HildeR sa...

(¯`v´¯)
`·.¸.·´
.·´¸.·¨) ¸.·¨)
(¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥ GRATULERER med 1-årsdagen!
Klart jeg vil delta i feiringen, kommenterer og følger - 2 lodd :0) Hipp-hipp-hurra!!
mari_gull(at)yahoo.no

Helene sa...

Grattis med 1-års Jubileum:o)
Jeg blir gjerne med, og tar 3 lodd, takk:o)

Heleneklem

Anonym sa...

Mange flotte premier!
Tar 1.stk lodd og krysser fingerne:)
carro_luno_7@hotmail.com

Mary-Anne sa...

så utrolig mykje fint :) eg er gjerne med på to lodd

hege.anita sa...

2 lodd :)
sorgenfri2(ætt)hotmail.com

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Ingrid sa...

Jeg tar med meg to lodd på min vei :)

Mai sa...

To lodd herfra! :)

Anonym sa...

♥♥♥ Heisann ♥♥♥

Først og fremst; tusen takk for en koselig blogg!

► er følger
► 273 stk tipset og link delt på facebook

Det skulle bli 3 lodd på meg (om facebook teller likt med blogg?!) Jeeei =)

Ha en fin kveld!

Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

Dan sa...

2 lodd...:)

Piumen sa...

Gratulerer så masse med dagen til bloggen din. :) For noen herlige gaver! Jeg tar veldig gjerne med meg 1 lodd. Så håper jeg du får en fin høst. :) Vennlig hilsen Pia.

Dora C. sa...

Hei! Jeg tar gjerne 2 lodd ;) Følger + kommentar! Ha en korselig dag videre... ♥♥

Med vennlig hilsen
Dora Chen

dcexplorer19@gmail.com

Cristina Lucretia Buia sa...

Håper jeg vinner! <3

E-post adressen min er: cris10na93@hotmail.com

Victoria sa...

Nydelige premier, jeg tar gjerne et lodd!

Gratulerer med 1-årsjubileum. :)

lazahhh@gmail.com

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

cresenta sa...

Jeg er med:D deltar med 1 Lodd:)Norunn Langøy, norunnlangoy@gmail.com

cresenta sa...

Flotte premier.
Tar gjerne 2 lodd
følger og delt facebook

Nochan sa...

1 lodd. ;)

Værstasjonen var utrolig tøff. :p

Har en drøm... sa...

Jippi;))
Og gratulerer!!
Jeg blir veldig gjerne med og feirer;)
Trekker 2 lykkelodd!

Klem Line

Moon_Angel sa...


Henger meg med jeg.
Kjempe inspirerende blogg,har sittet og kikket en god stund nå.
Var så mye og se og lese på,så her kommer jeg garantert tilbake.
Wow for en gave du har på GiveAwayen din,imponerende kunne virkelig tenkt meg å vært den heldige :)
Gratulerer med års dagen av bloggen din.
Tar forresten Lodd.Følger-Deler og kommenterer.
Ha en kjempe fin søndags kveld-
Stor hilsen fra Monica i Bergen

Jeanette sa...

Gratulerer med ett år!!
Jeg vil gjerne være med på giveaway, og tar to lodd:) er nå blitt følger av bloggen din:)
Jeanette

Vimså sa...

Gratulere med 1 års dagen..
Som et kattemenneske selv, kunne jeg ikke annet enn å legge meg til som følger av din blogg.
Har linka giveawayen, følger og kommentere -trekker 3 lodd.
Klem Mari Johanne

Hannepanne sa...

Trekker 1 lykkelodd :)

Hanne=)

Anonym sa...

Jeg krysser fingrene og håper at min lille kommentar og et lodd er nok.

Gratulerer så mye med 1 års dagen for bloggen! :)

Klem fra Silje
simy(ætt)live.no

Thea-Kristine sa...

Jeg er med!:) Et lodd :)

theakristine.mail@gmail.com

Lilang sa...

Nice gift! :)
3 lodd
I follower
please enter my name
I will post on my sidebar.
Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

Rachel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Rachel sa...

Hello! Your space is so lovely, dear! And lovely is your candy too! I've posted this on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
Follower's name: Rachel Berault
3 lodd?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...