fredag 16. september 2011

GOD HELG !

 

Yooouuuhuuuu det er HELG!
Planen vår for helga er en liten hyttetur...........og jeg pakker med maling:))
- i en farge ganske lik på denne hortensiaen som jeg har tatt inn fra haven
og tørket..

 

Jeg har for en stund siden kjøpt meg to hvite hortensia......og jeg prøvde
å tørke en av blomstene, men det gikk ikke bra.
- er kansje forskjell på plantene fra inne og ute (?)

 

Nydelig sol i dag, og den skal nytes sakte:)) Søndag ser det ut til at
regnværet setter inn for fullt igjen.......
Men men, da får en kose seg inne - noe som egentlig har blitt en vane hihi:)

Før vi reiser må jeg innom legen...Usj - gruer meg og gleder meg.
Gleder meg for å få det overstått og gruer meg for å få "dommen"
Har vært dårlig litt for lenge......men men.

 

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERDUPER FLOTT HELG !!
 

11 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

Så fin farge å male noe i!
Det er ikke noe forskjell på inne og ute hortensiaen, men er nok heller fargen, at den var hvit.
Du dårlig?Du som får gjort så mye?
Håper ikke det er alvorlig!
Lykke til iallefall, og god helg!
Jeg skal jobbe...
Klem Linn

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Kos deg på hyttetur i helga, hørtes bare herlig ut. Her blir det hjemmekos med litt biff og Senkveld-gutta :) Legebesøk er ikke noe gjevt nei, kjenner meg igjen der. Huff, du får bare være glad når det er overstått og du kan dra på tur og kose deg i helga :)
Ønsker deg en strålende helg
Stor klem

Anonym sa...

Heisann Janne.

Ønsker deg lykke til hos legen i dag.
Kos deg masse på hytta,håper det kommer noen fine bilder der i fra. God helg til deg.


Klem fra Janne fra Bergen

Havfruen sa...

ER du dårlig? Lykke til og god bedring!!!!

Ønsker deg en god helg.....klem fra meg som også skal på hytta...men skal på jobb først...

Petrine sa...

Fine bilder. Er så glad i hortensia selv :)
Lykke til hos legen og god helg!

Linda sa...

Håper alt står bra til, lykke til hos legen.
Ønsker deg en flott helg:)
Klem fra Linda

Tino sa...

Så lekre bilder!
Ønsker deg lykke til hos legen, og at det ikke er noe alvorlig.
Ha en kjempefin tur på hytta kos deg masse!
Klem T

Ingunn sa...

Hyttetur høres fint ut. Det er jo så nydelig vær også....enn så lenge.
Håper ikke det er noe alvorlig, men lykke til med legebesøket. Det er jo aldri gøy. Best å få det overstått.
Og SÅ må du nyte helga.
Klem fra Ingunn :)

Mamsens hus sa...

Håper legebesøket gikk bra og at du nå storkoser deg på hytta. :)
Klem,klem

Caroline sa...

Gårdsdagen var nyyyydelig,var ute i flere timer å nøt tilværelsen:)Endelig en solskinnsdag her hjemme også,fikk ryddet unna litt av "pynten" jeg har hatt stående ute i sommer,så nå står kun de største tingene igjen,som alle sittegruppene og noen blomster i krukker...Håper du har en fin helg på hytta,og koser deg med malingen;)
Håper det ordnet seg hos legen,at du fikk noe svar...
Klem Caroline

Trine Lill sa...

Så koselige bilder!
LIker den "nye" bloggen din enda bedre enn den gamle, så fine farger og skrittyper.♥
Håper legebesøket gikk bra og at du har hatt ei fin helg.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...