torsdag 15. september 2011

Himmelsk # 50

 

Igjen hiver jeg meg på Himmelsk hos Petunia:)
Bilde er helt ferskt:) fikk tatt det fort og galt i kveld i det månen stiger opp
i øst over Odderøya her i Kristiansand.

Jeg rakk ikke å tenke (var midt i matlaging:) ) så blenderen sto på F14 :))
og klokka var 20.10 :))

 

Vi har hatt to nydelige soldager her i sør, og skyfritt på kvelden.......
Dette bilde er tatt i gårkveld - og litt mer planlagt:)
50-500 objektivet fikk luftet seg da:)

Dette er mitt bidrag hos Petunia, og vil du være med eller se andre
bidrag klikker du deg inn til Himmelsk hos Petunia. 
 
HA EN FIN KVELD DERE OGSÅ :)

18 kommentarer:

SoF sa...

Vilka bilder!
Riktigt snyggt och bra fotograferat av dig.

Tack/Trevlig helg!

Inge sa...

Det er et par meget flotte månebilleder..

TorAa sa...

Jeg er mektig imponert - fantastiske bilder

Camilla i villa fredfull sa...

Kjempe fine månebilder :)
Har akkurat linka mine blogg-lesere til deg pga lyslykt innlegget ditt, som jeg "lånte" :)
Lagde jo selvfølgelig mitt eget, men fikk jo tipset fra deg.

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Meget flotte månebilder du viser her! Virkelig prikken over i'en med masten og skyen sammen med den digre oransje månen, for det gir litt annet perspektiv enn vanlig "standardmåne". Jeg har lagt ut noen månebilder selv på bloggen min, fra tidligere - artig med måne!

Ingunn sa...

Fantastiske måne bilder, Janne.
Ja, disse hadde jeg aldri fått til med et vanlig kamera......
Nydelig ny header har du også.
Og både den rustne kurven og krakken i de forrige innleggene var så flotte. Du er så kreativ, at.
Blir spennende å se resultatet av strikkingen din. Er jo fint til pynt også , da.
Ha en fin helg, kjære deg.
Stor klem fra Ingunn

REJEN sa...

Meget smukke billeder af månen..;D

LadyLaLaura sa...

Hei igjen :)
Herlige bilder av månen, jeg ser at jeg må få meg noen flere objektiv til kameraet mitt hehe
Det siste bildet av månen var kjempebra, ser kraterne og alt :)
Kos deg i helga
Klem

SigridfraEnget sa...

Vanvittig stilige bilder av månen! Blinkskudd!

Marianne sa...

Lekre bilder som du kan være stolt av!
Fantastisk! Og like fasntastisk er det vi har rett utenfor vinduet. ;)
Ønsker deg en fin helg!

Lille sa...

Fantastikt flotte bilder!!!

Helene sa...

Fantastiske bilder, Janne!! Månen er vanskelig å fotografere, synes jeg:o)

Minner om fotoutfordring hos meg i helgen. Hjertelig velkommen:o)

Heleneklem

Mors Hjertekurv sa...

Jøss der ble jeg nesten målløs gitt ... Det skjer ikke så ofte ;) Utrolig flotte måne bilder :D Ble helt fasinert her jeg nå !
Ha en trivelig helg !

Petunia sa...

Kjempefine bilder da!! Ingen grunn til å skylde på dårlig tid her!! Bildene er helt perfekte!!

Siden du er med på Himmelsk # 50, så er du også med i trekningen av tre fotogaver fra Nfoto!! (Premiene kan du lese om inne hos meg.) Jeg trekker de tre heldige vinnerne neste torsdag. Takk for denne ukes bidrag og lykke til :)

Laila sa...

Så fine bilder - du er flink! Hva heter objektivet ditt. Jeg har ett canon kamera, og kunne tenke meg ett som det du har...

Melusine sa...

Flott å se den store månen stige opp!
Da spiller det ingen rolle om blenderen ikke var innstilt :)

Gunilla sa...

Mycket vacker bild!

Gunilla sa...

Mycket vacker bild!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...