tirsdag 13. september 2011

Hverdagsgleder.........

 

...........Kan være så mangt:)
Som f.eks det å ha en liten kattunge som finner på de mest utrolige "rampestreker"
eller at den samme kattungen klatrer opp i fanget og bare vil ha kos:)

 

Eller å legge turen innom bruktbutikken og oppdage en herlig gjendstand
som absoludt VIL være med deg hjem........en glede jeg oppdaget i går:))

 

Det var dette krysset jeg falt for:))
Og tenkte på en ting jeg har hjemme som kansje vil passe her - noe det gjorde:)
Så i dag skal jeg kose meg med pussing og maling på toppen av denne gjenstanden....
- og kansje prøve å strikke litt:o)

En annen  glede, som ikke akkurat er hverdagsglede, men en stor glede for meg
og kansje dere, til min give-away er.........

 

.......at Kid her i Vågsbygd vil sponse meg med  telysglass og lysholder:)
Jeg ble så utrolig glad.....på en man`da:)
Kid har så mye fint til alle husets rom og jeg har "hamstret" tøffe kjøkkenhåndkle
til helt annet bruk - som f. eks til bokbind, setetrekk, "blomsterpotte" m.m.:o)

- er jo bare fantasien som setter grenser:))
Jeg trekker ut 3  heldige vinnere på give-awayen min 24 sept.
- så vil du være med kan du se mere HER


HA EN FIN DAG DERE  !!!

11 kommentarer:

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
for en snusk liten kattunge :) kos med et lite kjæledyr som sprer litt glede i hverdagen (og litt irritasjon i ny og ne hehe)Det er som jeg skrev på bloggen min: Livet består av øyeblikk. Nyt dem!! :) Det er noe jeg tror du klarer med glans! Ha en super ettermiddag
Klem

marit´s,,, sa...

Så fin pus en aktiv skrue ser jeg.
Det er deilig og komme hjem med et røverkjøp en lever lenge på det ,Marit.

Trine Lill sa...

Ååå, for en herlig liten krabat!<3
Spent på maleprosjektet ditt...Jeg følger med!:D
Kid har mye fint ja, ingen tvil om det.:)
Ha en fin kveld!
Klem

Ingunn sa...

Søte pusekatten.
Ja, vi har mye å glede oss over når vi kan glede oss over " de nære ting".
Spennende prosjekt du har ......igjen.
Klem fra Ingunn

Havfruen sa...

Åh...så nuskat og søt en pus:) hverdagsgleder er de beste gledene:) Vi er heldige som kan glede oss over de små ting:)
Nyt høsten, klem fra meg:)

Helene sa...

Hælle dussen ! For et herlig lite nurk av en pus:o)

Heleneklem

Anki sa...

så søt pus!!
Lykke til med strikkeprosjektet. Idag skal jeg begynne på mønster på mariusen til far. Gleder meg til å få flere farger :)

Klem!

Anne sa...

Åh..skjønne pusen..
Lykke til med nye prosjekter..det være seg strikking og andre spennende ting..
Så kjekt å bli sponset !
Mye fint å vinne på givawayen din..
Klem Anne

Linda sa...

Søt kattepus! :)
Nå fikk jeg nesten lyst på en liten kattunge til!
Klem :)

Camilla i villa fredfull sa...

Fytti, å jeg likte bloggen din. Helt i mitt ess. Takk for inspirasjon og ideer!! Deg vil jeg følge videre...

Gleder meg ;)

Høstklem fra en blogger

Nochan sa...

Kattunger er helt fantastiske! Voksne katter også da, hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...