torsdag 8. september 2011

Kabeltrommel på soverommet :))

 

Youuhuu! Kabeltrommelen er på plass på soverommet:))
Egentlig ville jeg delt den i to og brukt det som nattbord, men på den ene siden
har jeg bare 60 cm med plass og denne er 70 cm i diameter, så da måtte jeg ha saget
litt her og der på trommelen og da ville det ikke ha blitt
noe særlig trommel igjen hihi:))

 

Nå er den blitt til "avlastningsbord" for serveringsbrettet:)) Kan jo ikke ha
det liggende i sengen bestandig hihi:)

 

Speilet skal opp på veggen i løpet av dagen........må bare skru ned hylla over tv`n først
og sage av den noe, og spraye knektene:)) Med sølvramme på speilet, må det vel
sølvspray på knektene:))
Duken på trommelen er en bit fra en løper jeg kjøpte på Kid for en stund siden...
og som jeg har laget en rufsekant på:)

 

Tøyposen kjøpte jeg også på Kid sammen med toalettveske og sminkepung i fjor
eller året før........ og nå er den også blitt tatt i bruk hihi:)
Har en stor kjeramikkbolle til chips, men hvis eller om jeg ligger på senga, så
kan det være greit med en lettere beholder:o)

 

Sjenken som en ser litt av til høyre skal ut eller ned i kjelleren........ i dag:)
Den står delvis under det ene vinduet og har irritert meg en stund:) 
Det gamle vaskeskapet har fått plass ved siden av vinduet, og nå skal jeg ut og
lage noe som skal stå midt under vinduet:o)

Blir ikke så voldsomt stort prosjekt, men har en planke som ble for mye til
gavlen, så får se om jeg kan finne noen "føtter" til den:))

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT DAG !!
 

13 kommentarer:

Shabbylishious sa...

Kult med kabelbord. Utrolig hvor mye sjarme og atmosfære et slitt møbel kan gjøre med et rom.Plutselig blir det noe helt unikt som ikke alle andre har. Inspirerende. Potetgullposene hæ hæ :DD den var god.

Linda sa...

Du fikk plassert kabeltrommelen på soverommet, ble fint :)
Tror jeg har nevnt det et par ganger før; det er så gøy å følge med på alt du foretar deg i heimen...inspirerende :)

marit´s,,, sa...

Så stilig , som gammel telemontør har jeg sansen for kabeltrommler, Marit.

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg er nå innom for å titte på din, for det MÅ jeg :) At det går an sier jeg bare, for en kreativ sjel du er. Jeg bøyer meg i støvet :)
Skal innrømme at jeg aldri i verden ville tatt en kabeltrommel inn i huset mitt en gang, jeg hadde aldri kommet til å tenke på det hehe. Men nå ser jeg jo at en kabeltrommel kan være et kjempefint møbel :) hvem skulle trodd det ;)
Og den potetgullposen var jo genial :)
Gleder meg allerede til ditt neste innlegg.
Ha en fortsatt strålende dag
klem fra meg til deg

Anki sa...

Du fikk det til!!

Stilig rom med slike røffe materialer. Me like :)

Anne sa...

Så knalltøft !!
Jeg tar av meg hatten for deg..du er helt utrolig !
Og så har du alltid noe spennende på gang !!!
Det er ikke den ting DU ikke får til !
Det er bare så utrolig gøy å følge med på alle de gode ideene du tryller fram og gjennomfører på null komma null..
Dette er det tøffeste jeg har sett ang.kabeltrommel..
Kos deg med chipsen!
Klem Anne

Helene sa...

Rålekkert! Grattis med nytt og tøfft soverom:o)

Heleneklem

Havfruen sa...

Steika sild kor stilig!!!! Dette ble knallfint!! Røft og rustik:) Me like:) Men hvor får man tak i slike kabelbord? JEg ser og ser når jeg er på tur...skikkelig stilig med de plankene bak senga. Har lyst på en sengegavl jeg også men vet ikke hvordan den skal se ut. Du inspirerer:)
Ha en fin ferd mot helg, vi tar hyttehelg imorgen kveld etter at jeg er ferdig på jobb.
Klem til deg:)

Arlens boblebad sa...

Det var bra at du fikk trommelen på soverommet iallefall og fint ble det og, elsker soverommet ditt, så mye at jeg gikk å tenkte på det på jobb i dag, hihi
Klem Linn

Ingvild sa...

Kjempelekkert, og passa jo godt med den nye gavlen!! Og stilig chipspose oppbevaring, hihi...

Solstrålå sa...

Ja,det ble en helt ny stil det her!
Rustikk og tøfft!
Ha en fin kveld!
Goe klem fra Sol

Caroline sa...

Herlighet for et lekkert soverom dere har fått!!!
Det ble kjempestilig med de værbitte plankene til sengegavl,å kabeltrommelen ble et knalltøft element det og:)Så smart oppbevaring til chipsposen;)
Jeg er imponert over alt dere har gjort de siste dagene!
Klem Caroline

Daisys home sa...

Dette ble virkelig rålekkert og ikke minst et annerledes soverom :)
Mange smarte løsninger ...Du er så flink.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...