lørdag 3. september 2011

Kunstverk under verandaen :))

 

Naturen har laget det flotteste kunstverk til meg:))
- og det måtte jeg bare vise dere..

Aner ikke helt hva det er, men en eller annen form for sopp kansje:)
Har jo som nevnt tidligere en del materialer liggende under verandaen som rett
og slett blir våte når det regner - jeg elsker jo det værbitte..:))

 

Planen for helga var å lage en vegg bak senga med disse værbitte plankene under
verandaen........så jeg har tatt inn en del til tørk, men de vil ikke tørke så
fort som jeg vil ha det til, så planen min blir utsatt til over helga..

Siden tørkeprossessen tar tid, og jeg ikke helt har kontroll over om jeg får nok
med de som står til tørk, hentet jeg inn et par lengder til:))

 

Det var da jeg oppdaget dette flotte kunstverket.
Når materialene ligger i stabel og samtidig er våte, skjer det nok litt av hvert i mellom:)
- for å si det sånn: jeg har en "mini dyrepark" også der:o))
om jeg rører litt i stabelen viser alle "dyrene" seg også.........men de er litt
ekle, så dere skal slippe å se bilde av de:)

Det øverste bilde er som det er:) - uten redigering.
Men de andre to har jeg redigert over til " negativ" og jeg synes det ble så flott
at jeg tror jeg vil printe et av de ut og ha det på soverommet:)

 

Hit men ikke lenger............
Den ene planken var helt klar til bruk, og jeg i gang med oppmåling, men siden
de andre ikke var klare, så venter jeg med hele greia til over helga, selv om
mannen mente vi kunne begynne med den ene (?)
Han er grei sånn...når jeg har store prosjekter på gang, vil han mer enn gjerne hjelpe
- men jeg liker jo best at når jeg begynner på noe, skal det helst bli ferdig
også med det samme - eller i allefall på samme dag:))

Da vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på i dag............
kansje sjekke vaskerommet:))

HA EN FORTSATT FIN LØRDAG DERE!!!

6 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

Utrolig stilig var det!Og likte veldig godt ideen om å printe ut til et bilde på soverommet!Lykke til med vaskerommet,hihi
Klem Linn

Trollmora sa...

Det bildet har jeg også villet printe ut ja... og enten hatt som bilde eller limt det med decoupage på toppen av nattbordene :)

Nydelig! Ser jo ut som det sitter fugler i det "treet" også vettu! :)

Havfruen sa...

Jøss....det var jo det stilige motivet jo:) Skulle hatt din kreativitet her jeg....vi har noen kjempestore planker en lerketre, rester etter benker og bord i grillhytta. JEg har så lyst til å bruke det til noe men aner ikke hva...
Bra mannen hjelper til og utålmodighet kjenner jeg til:) Skulle vel helst ha vært ferdig i går:)
Nyt kvelden, klem fra meg:)

Solstrålå sa...

Kunstverk,,,,!!!Sånne har jeg aldri sett før!Naturen er underlig!
Høres ut som du og mannen er et superteam!
Kosa deg masse i helga!!
Goe klem fra Sol

Turid sa...

Hei på deg på søndag morgen- flotte kunstverk du har funnet under terassen- går å på skattejakt etter fine materialer i fjæra , masse fint å finne der...
Husker at du planta poteter i bøtter å spann i vår - lurer på om det ble noe avling , eller om det ble bare fine planter..? Ha en go søndag!

Anonym sa...

Heisann.

Dette kalles faktisk noe så enkelt som vanntre. Oppstår i fuktighet. Søker du på nettet vil du no finne en mer utfyllende beskrivelse:)

Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...