tirsdag 20. september 2011

Lille Pernille på kjøkkenet står............

 

I dag flyttet lille Pernille inn i kjøkkenet:))
Skjønn lita vekt som jeg fikk med meg fra bruktbutikken for et par
uker siden:)

 

Nå har den fått i oppgave å pynte opp på kjøkkenbenken med telys 
og deilige kaffebønner på Norgesglass:)

 

Det ble så koselig atte............... Men, legg merke til den stygge veggen/tapeten:o)
Rart å vant en blir med å se på de gamle stygge veggene som har hatt samme
tapet i ca 25 år!! 
- bare ny farge i ny og ne :o)

Mannen svingte innom kjøkkenet..........og syntes vekta ble fin.........etter at
jeg hadde spurt :o))
Det er da jeg smeller til med " Nå har jeg lyst på hvitmalt panel på veggene "
Hmmmm, sier han og går inn i stua å legger seg på sofaen........ 

Vel, så fikk han litt å gruble på:))

HA EN FIN KVELD DERE !!

13 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Husker vi hadde sånn vekt da jeg vokste opp.
Kjempefint stilleben du har laget med den. :)
Ha en fin kveld.
Klem

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Så fin en liten Pernille.. Du får det jo til å se så smakfullt og vakkert :)
Hehe regner med at mannen din har litt av hvert å tenke på ja, du med alle ideene :) men så er du utrolig heldig som har din egen handy-man da :)
Går også i bytte-tapet-tanker, så det spørs om det ikke blir byttet nå i helga. Bare vi finner en fin en ;)
Ha en super kveld videre
Stor klem

Ingrid Andrea sa...

Ja den vekta husker jeg fra barndommen, den fikk jeg aldri helt dreisen på;) Den gjør seg jo her ypperlig som "stillebensstativ" da :) Koselig og fint som bare det!

Lykke til med veggmalingsprosjektet;))

Camilla i villa fredfull sa...

Ååå, det ble kjempe koselig :)

Ja, det er rart hva man blir vandt til.. hehe :D

Ha en super kveld.

Klem Villa Fredfull

Daisys home sa...

Denne vekta er kjempefin og så fint du har stæsja den:) Husker denne typen vekt ja..
Ser at du har mye å slite med når det gjelder helsa, stakkars deg.
Håper at det ordner seg.
Sliter selv mye for tiden så vet hva det vil si..
God bedring
klem

TSAR sa...

Så fint! Selv har jeg en Gunda jeg skal plukke frem bare jeg får malt kjøpmannsdisken på kjøkkenet. Takk for inspirasjon:o)

Hanne Bente sa...

Hejsa.
Flotte kreativ blog du har.
Jeg har tilføjet mig som følger.
Ønsker dig en god onsdag.
Knus Hanne Bente ♥
www.finus.dk

lavendel mio sa...

Så fin ho Pernille er, hun er i sitt rette element hos deg ser jeg:)
Her går det vindusvask og høstgardiner, har ørten vindu, så det er en heldagsjobb;)...men nå tar jeg meg en brake:)
Ønsker deg en fin dag, klem Hanne

Solstrålå sa...

Det har blitt så fint på bloggen din,likte så godt den lilla fargen og headeren din!
Skikkelig stilig syns jeg!
Du har pyntet så fint på kjøkkenet med vekten!Men veggen syns jeg var fin jeg,,,,,men sånn er det.En blir vel lei av det en har.
Kunne og tenkt meg hele kjøkkenet med hvitt panel,,,men,men.Nå får jeg nøye meg med brystpanelet jeg har foreløbig.
Ønsker deg allt godt,,,og god bedring!!
Gooe varme klem fra Sol

Anne sa...

Så koselig med lille Pernille på kjøkkenet ditt !
Husker henne godt selv..
Tenker nok snart det blir hvit panel på veggene hos deg ..hi..hi..
Alt skjer jo i rekordfart der i gården !
Lykke til !
klem fra Anne

Linda sa...

Pernille ble fin på kjøkkenet ditt, og flott pynt!
Tipper det ordner seg med nye vegger ;)
Klem :)

Caroline sa...

Så fin pernillevekt du hadde kjøpt deg,å fint pyntet var den og:)
Hehe,ja der fikk mannen din noe å tenke på,fin farge dere hadde på tapetet da,men for all del,forandring fryder som regel;)
Ønsker deg fin torsdag!
Klem Caroline

1001ting sa...

Så koselig det ble med lys og pynt på vekten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...