torsdag 22. september 2011

Litt høst og "lykke" i kjøkkenet:)

 

Hei på dere:)
Ja, så har jeg endelig fått plantet en lyng i kaffekjelen............og med en til lyng i
kjøkkenvinduet så tror jeg det er høst nok her:))

Det jeg trenger mest av de neste dagene er vel kansje mer lykke....
Timen til CT kom i går......så nå svirrer det mye rart i toppen her på hva de
vil finne........

 

Mye av de tankene jeg har er vel fordi dette blir en "reprise" fra 2009....men da
med MR og sønnen i trommelen.......
Han gikk til legen med en liten uskyldig hevelse på låret, og ble sendt nesten
direkte til MR, og dagen etter kom telefonen om at det var en stor ondartet svulst........
- og dagen etter der var vi på Radiumhospitalet...

Så........jeg håper virkelig denne hesteskoen bringer mye lykke:))
Om ikke så pynter den jo fint opp iallefall......

 

Dette brettet hadde jeg på bordet ute i hagestua, men nå syntes jeg det
måtte få komme inn i varmen:))
Jeg får ryddet litt og litt inn etter sommeren.......

Etter jeg hadde tatt disse bildene og la de inn på dataen.........syntes jeg pynten
på brettet ikke sa " wow" hihi:)
så plutselig ble det forandring og nye bilder.:))
Det gamle krumkakejernet kjøpte jeg for lenge siden til en gaffel jeg har bøyd
og skrudd fast på veggen........så det havnet på sin plass igjen:))

 

Og nå ser det slik ut på brettet:o))
Ble litt mer "ryddig" kansje................Det store Norgesglasset har noen
forferdelig vonde kaffebønner, så funker kun til pynt:)
Sammenrullet kjøkkenhåndkle er det fra Nille - rullet det fra hver side
så da ser det ut som jeg har to stk:o))

 

På det lille Norgesglasset har jeg sandkakeformer......kansje det kan inspirere
meg til å bake litt hihi:)
Tror vel egentlig ikke det da, men skal aldri si aldri:)

 

Og her henger krumkakejernet på min gamle sølvgaffel som jeg brukte
da jeg var lita:)
Sølvskjeen er fra da min mor var lita.......

Nå blir det tv titting resten av kvelden tror jeg.......pleier å spille inn div.progr.
så spoler jeg i full fart forbi alle reklamene:)))

ØNSKER DERE ALLE EN FIN KVELD !!
 

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Så koselig du har pyntet.....som vanlig :)
Kjempefint brett og mye fint oppå.
Krysser fingrene for at alle prøver er fine !
Det er jo ikke så rart at tankene svirrer. Det er jo ikke så lenge siden sønnen fikk diagnosen.
Satser på at alt går bra.
Nattiklem fra Ingunn

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Skjønner godt at tankene svirrer. Håper det går bra med sønnen din nå. Jeg skal krysse fingre og tær for at alt går bra. Ønsker deg i allefall en kjempefin helg, prøv å kos deg som best du kan.
Så lurt å bruke gammelt sølvtøy til knagger :) skal tro hva min mormor hadde sagt haha " er du helt på styr?" Det skal jo ligge pent og pyntelig i skuffen, tas ut og pusses før jul. Nei du er smart du Janne :) og så blir det så nydelig når du pynter og ordner. Kommer til å stjele masse ideer fra deg ja, bare så du vet det ;)
en stor god-helg-klem fra meg

Fruen på Hellåsen sa...

Heia! herlig med lyngen på plass og jeg synest du burde prøve de kakeformene, er koselig å bake!:) Jeg elsker høsten! Tror jeg er en av de få som virkelig elsker alle våre 4-årstider!:)
Håper virkelig at prøvene er fine og alt er vel! Tenker på deg!! <3
God helg!:)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...