fredag 9. september 2011

Litt nytt på soverommet:))

 

Håper dere ikke har gått helt lei soverommet vårt........Men det blir fort litt
bilder når en forandrer og koser seg...hihi:)
I dag gikk jeg litt tidligere på jobb, i håp om å finne noe spennende i andre
butikker:))
Og dette hjertet MÅTTE bare bli med hjem til sengegavlen:))

 

Kjøpte det på  " Lille interiør & barneklær" her i Vågsbygd.....
Har pyntet det litt ekstra med en bundt lavendel:)

 

Før jeg gikk på jobb saget mannen av hylla over tv`n som var 2 meter lang.....Jeg sprayet
knektene med chrom spray, og speilene ble hengt opp.
Knektene rakk ikke å tørke før jeg gikk, så hylla ble hengt opp sent i kveld...

 

Bokstavene til kun 19,- pr stk kjøpte jeg på Skeidar.......
Synes det kan bli litt mye " love" og " hope" så da ble det disse til soverommet:))
Ser nå at englevingene må litt nærmere "himmelen" :)) 
Men det får bli i morra.......

Nå må jeg ha meg en tur rundt til dere og kose meg videre:))
Tusen tusen takk for sååå mange hyggelige kommentarer dere gir!

I morgen har jeg 1 års dag her i blogglandia:))) Utrolig så fort tiden har gått og
så mange flotte bloggjenter jeg har blitt kjent med. 
Den ene etter den andre er til stor inspirasjon for meg og jeg er så glad for å kjenne dere!

Tror nok dette må feires på en eller annen måte:) kommer tilbake til det - plutselig:))

ØNSKER DERE EN TOPPERS FLOTT HELG !!

( Når jeg leste gjenom innlegget oppdaget jeg at bokstavene sto feil vei hihi:))
- har rettet det opp)

8 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

Trodde ikke det kunne bli finere, men det hjertet var jo prikken over ien, ble mykere...
For ikke nok av å se soverommet ditt?
Trives han du deler rom med og?
Klem Linn

marit´s,,, sa...

Så fint det ble ,det er deilig i hverdagen med litt nytt.
God helg til deg , Marit.

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Blir ikke lei av å se på soverommet deres nei hehe, heller tvert i mot. Du skulle bare kommet hit til oss og laget det fint på vårt soverom også :) Og den hylla over tvn ble bare lekker, litt crom-spray er tingen :)
Ha en strålende lørdag Janne :)
klem fra meg til deg

Frida♥ sa...

Helt enkelt nyyydeligt !! Fina färger och materialer=)

Kram, Frida

LA BELLA VITA sa...

WOW! Så utrolig flott. Rett og slett kjempe stilig. Nydelig miks :-D
Og den benken i innlegget under var bare kjempe stilig. Du er jammen FLINK!! Blir like imponert hver gang jeg er her inne ;-)
Ha en fin søndags kveld!!

Klem Ellen

Melody sa...

Hei Janne.
Heilt utroligt hva du har liggande under verandaen ! Hyllematerial i alle fasonger og str. som til å med kan bli til ein smekker lekker sengegavl.
Ja det må være "dronning" å være syk i dette flotte soverommet men ønsker så klart ingen å bli syk så da må det være å slappe av med ein go film gjerne.
Gratla med 1 års dagen i blogglandia som du kaller det. Vi elsker å vandre rundt her, så videre sånn.
Masse hilsen fra Melody

Laila sa...

Helt nydelig! Elsker sengegavelen din!

Laila sa...

Helt nydelig! Elsker sengegavelen din!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...