mandag 5. september 2011

Mandagstema : Vann:)

 

Plutselig mandag igjen.......... og nytt tema inne hos Helene.
Alltid moro å se hva hun klekker ut som tema, og om jeg klarer å finne motiv:)

 

I dag er temaet " Vann " og jeg har for å si det sånn : ikke gått over bekken etter vann:)))
Nei, vannet mitt finnes ca 2 meter fra her jeg sitter med dataen ( kjøkkenet )
så jeg forsøkte å fange litt i objektivet:))

 

De to øverste bildene er tatt uten blitz, så litt dystert ble det, og for å gjøre det
enda mer dystert stillte jeg på kontrasten i ettertid:)
Dette over her er tatt med blitz.........

 

Her har jeg lekt meg videre......... og redigert det over til negativ.
Dråpene mine blir mitt mandagstema hos Helene..
- for vann er vann:))

Vil du se flere bidrag eller være med, klikker du deg inn til 

 
HA EN FLOTT MANDAG !! 

16 kommentarer:

Hulda sa...

Det var virkelig bra bilder! Flott å se.

Ingunn sa...

Du er så flink med kamera OGSÅ, du, Janne. Dette var nydelig.
Du hadde nok fått til å sy puter , du også. Men du må sitte i ro noen minutter, altså ;)
Klem:)

Zopp Design sa...

Vi har akkurat kommet oss på nett og feirer med et blogglotteri. Kom innom oss og bli med da vel. Flotte premier!!!

Elisabeth sa...

Snygga droppar!!!
Ha dé!

Havfruen sa...

Knallstilig Janne:) Slike vannbilder er tøft:)
Nyt mandagen, klemmings:)

Linda sa...

Stilige bilder! Wow!! :)

themarianec sa...

WOW... Fantastiske billeder !!!

Lena o Tommy sa...

Lite kul lek med bilder...olikheter i färg. Riktigt häftigt!

Trine Lill sa...

Ååå, for noen stilige vannbilder du har tatt!:)
Slengte meg med igjen i dag jeg og, lenge siden sist.
Ha en fin kveld!
Klem

LadyLaLaura sa...

Kjempefine bilder, likte dem veldig godt :) måtte bli med på mandagstemaet jeg også :) moro med sånne utfordringer da.

Ha en fin kveld videre

Inge sa...

Wow nogle super flotte dråbe billeder.. :-)

Helene sa...

Nydelige bilder! Du er like flink og krativ med kameraet som med alt annet du driver med;o)

Heleneklem

Melusine sa...

Kreativt!
Det er moro å eksperimentere :)

SigridfraEnget sa...

Kjempestilig! Dette har du fiksa bra.

chralex sa...

Det är droppen som gör det!!! Vilka coola bilder! I Like!

Mormor sa...

Så fint du fanget dråpene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...