søndag 4. september 2011

Min " skittentøy kurv "

 

.............. Er ikke som andre kurver :))

Jeg er så heldig å ha vaskerommet under badet..........så da vi flyttet inn her
for 25 år siden, fikk mannen en smart idè da han likevel skulle bygge ut badet og
så legge varmekabler.....

Han fjernet litt av gulvet og lagde en slags trakt ned til vaskerommet........
- så jeg slipper å ha skittentøyskurven stående på badet for så å løfte den ned den
skumle og bratte kjellertrappa:))
Nå vipper jeg bare opp lokket med foten og ned med alt skittentøyet - borte vekk:))

 

Utrolig deilig............. Men, jeg kan jo fort glemme hele haugen med skittentøy:))
- ser jo ikke den daglig:)
Men savner jeg en topp eller bukse, så må jeg legge turen ned til vaskerommet....
og da skjer det ofte at jeg får en " hjelpe meg " opplevelse:))

 

Ikke så galt på dette bilde, men det hender haugen er " farlig " nærme taket:))
Gårsdagen gikk med til å fjerne denne haugen:o))
- og idag blir det vel å få det som har vært innom tørketrommelen opp
den bratte kjellertrappa.......
Har vel ca 17 - 18 meter med snor i taket, så i morra blir det kansje ny opptur
med det som har hengt der:)

Godt med litt trim:))

ØNSKER DERE ALLE EN SUPERFLOTT SØNDAG !!

11 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

Det der er vel det alle drømmer om å ha en sånn trakt!Men det har sikkert sine bakdeler som du sier når du ikke ser det hver dag,hihi
Fint vaskerom har du og!
Klem Linn

Havfruen sa...

hehe:) Måtte le av den haugen:) Men dette er jo knallpraktisk da:) Bortsett fra at du ikke aner hvor stor haugen er:) JEg må nok bære skittentøyet inn på vaskerommet.
Ha en fin søndag, klem fra meg:)

LadyLaLaura sa...

Så snedig :) Jeg har også vaskerommet under badet.. må vel finne fram slegga og lage et lite hull, så slipper jeg også den bratte kjellertrappa :)
Ha en fin søndag :)

Anonym sa...

Så herlig med en slik trakt. Er så lei av å bære tunge skittentøykurver ned i kjelleren. Jeg har også badet over vaskekjelleren så dette var kanskje noe å tenke på neste gang vi pusser opp.
Ha en fin søndag:)
Hilsen Cecilie

Fru R. sa...

Skulle gjerne hatt en slik luke, alt må bæres ned hos oss. Så hvis jeg skulle bygge hus idag skulle absolutt det vært med i planene!
Klem

Tino sa...

Så kjekt med en slik luke! Vi har vaskerom og bad i samme etasje, ellers hadde det vært en lur ide med luke.
Ønsker deg en fortsatt fin søndag,
klem T

Anne N. sa...

Geinalt, må jeg få si :O)
Virkelig et genistrek!!
Holder klesvasken vekk fra badet og huset forøvrig, ja lurt!!
Og trim, det behøver vi jo alle, hihi.
Klem, Anne:)

Tovepia sa...

Dette er jo alles drøm, men sannelig må man under å se av og til...kan fort bli "borte for øye, borte for sinn":O)
Nyt kvelden, klem fra meg;)

Anki sa...

SÅ lurt. Skjønner godt den kan bli litt bortglemt, det skjer her også,, selv om jeg ser dongene Hihi :).

Så artig at du liker laddene dine så godt! Har også ett par selv og merker de taes stadig frem nå på kveldene :)

Klem!

Hjertedamas blogg sa...

Den løsningen der har jeg hatt en drøm om siden jeg var ÅTTE år gammel!!!!!!! Vell, nå har ikke jeg kjeller, som det vil aldri gå i oppfyllelse, men, men. Skikkelig kult er det likevell.. klemz grethe

Atelje Skärvan sa...

Hej tittar bara in för att önska en fin vecka,kram Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...