torsdag 15. september 2011

Nettingkurven er ferdig !

 

I juli en gang kjøpte jeg en nettingkurv...........som jeg tenkte å få rustet opp litt:))
- med mange regndager i sommer, tenkte jeg at dette går fort hvis jeg legger den ut...
men det skjedde lite, så jeg blandet salt og vann på en dusjeflaske og dusjet i vei
med jevne mellomrom.......

Det tok litt tid før jeg var fornøyd hihi:)
Men nå er den klar til bruk - flott som bare det:o)

 

I denne kurven skal jeg ha mine strikkeprosjekter.........trenger jo ikke være
så stor da:))

 

Synes nesten denne ble finere enn de du kan få kjøpt ferdig "rustet":)
- så er jo dette ekte vare:o))

 

Neste prosjekt blir å flytte ned sjenken som denne kurven står på til kjelleren.......
Den har stått midt på stuegulvet i en uke tror jeg, mens jeg har tenkt og tenkt om jeg
skal ha den i spisetua eller ikke......

Så i dag ble det " eller ikke":))

HA EN FIN DAG DERE !! 
 

8 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

Ble kjempefin!
Rart med det når en vilat noe skal ruste da gjør det ikke det:)
Klem Linn

Fru.Underberget sa...

Så flott den ble! Fikk et litt mer "ekte" preg når den ble rustet. Bra jobba:-)

Turid sa...

Vil ha , vil ha -har rusta noen kattematbokser , som æ har laga lykter av - de ble råfine.
Kurven ble ekstra lekker når den ble fora- rusta kom bedre frem. Ei flott helg til deg- snart er vi der igjen....

Tovepia sa...

Den ble råfin!!..men må jo le litt av at rust er in egentlig:O)
Kos deg, klem fra meg;)

Lys Nostalgi ♥ sa...

Den ble utrolig lekker, så flink du er! :)

Havfruen sa...

Du skulle sendt den hit...her ruster alt!! Til og med syklene til ungene, helt sant. Altså naboungne`s..mine er jo voksen. Men vi har så mye sjøsprøyt at selv skruer og mutre ruster hvis de ikke er av rustfritt materiale.
Men kurva ble råååfin!! Du finner nok en plass til den:)

Jeg har satt benken Gubben snekret tidlig isommer, på nedsiden av grillhytta, mot sjøen. DEr skal den få stå i vinter i sjøsprøyten. Skal bli grånet.....den er av impregnert material, spent:)
Klem fra meg i stiv kuling og bøttereng, sidelengs!!

Solstrålå sa...

Så mye finere med litt rust!!
Så fin header du har lagd,det så jeg nå!
Ha en fin kveld!
Klem

Camilla i villa fredfull sa...

Ååå, det var stilig :)

Takk for enda et godt tips ;)

Ha en fin kveld.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...