fredag 23. september 2011

Norges vakreste hjem er kåret!

 

GRATULERER !!
Med kabeltrommel i kjøkken bl.a. har Amalie med bloggen Svenngården vunnet
Norges vakreste hjem 2011. 

Jeg elsker disse kabeltromlene og har 4 stk i samlingen min:))

 

Ved inngangspartiet har jeg en til bord ved benken ..........må bare snart få malt
den hvit:)))

 

I dag oppdaget jeg at eføyen som slynger seg nedover muren har grodd inn
i den nydelige brikken hihi:) Så nå er det virkelig på tide
med å få den inn til tørk og så maling:)

 

På terrassen utenfor hagestua har jeg en stor trommel som fungerer som 
ekstra spisebord.........

 

Men kansje mest til pynt:)
Denne skal jeg beholde i naturens værbitte farge:)

 

PÅ soverommet har det også kommet inn en kabeltrommel:)
- en liten og lekker sak som også er grei å ha til bord.......

 

Det var vel den nye veggen/gavlen bak senga som gjorde utslaget
for at denne trommelen skulle havne her:o)

Så har jeg en til som står litt på vent..........

 

Den skal en vakker dag komme ned i hagen på den lille plattingen
som mannen snekret i fjor.......
I går fikk mannen opp leveggen, så nå er plattingen klar til en liten trommel:)

Det bordet som står på plattingen skal jeg snu og ha til blomsterkasse helt
til venstre bak ovnen som jeg har plantet i:o))

I skrivende stund har vi deilig sol her i sør, så den skal nytes på benken
ved inngangen med det nye interiørbladet av Bolig Pluss som kom i dag - Youuhuuu:)

ØNSKER DERE ALLE EN NYDELIG HELG !!

10 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Hei, fant deg inne hos Ingunn, veldig fin blogg. Her kommer jeg gjerne tilbake.

Så tøft med alle disse kabeltromlene, skulle ønske jeg hadde hatt plass til en, men må nok bare nøye meg med å se på dem hos andre.

Ha en fin helg.

Klen fra Kari

Linda sa...

Kjekt at du vil være med på min give away!
Fint med disse kabeltrommene, hvor får du tak i dem?
Ha en trivelig helg!
Klem fra meg ;)

Ingunn sa...

Skikkelig tøft altså !
Tusen takk for gaven.
Det var midt i blinken og min mann fulgte straks oppfordringen på det ene skiltet ;)
Og ja, jeg føler vel jeg kjenner deg litt etterhvert...
Ha en riktig god helg.
Klem fra Ingunn

LadyLaLaura sa...

Hei igjen :)
Ble så nyskjerrig på de gaflene på hytta di :) har du bilde av dem på bloggen din?
Atter en gang kjempestilig med de kabeltromlene :) du er en stor inspirasjon! Ha en fortsatt nydelig helg :) klem

Tino sa...

Kjempetøft!
Så utdrag fra kåringen på tv2 i dag morges, det var stilig med kabeltrommel som kjøkkenbord. Heldig du er som har flere, morsomt å kunne bruke de til forskjellig.

Ønsker deg en fin helg,
Klem T

Tovepia sa...

Jeg har 3 tromler selv på hyta i div størrelser, og skulle gjerne hatt flere, for de er direkte rå + lekre!
Flott på soverommet med den sengegavlen, da!
Nyt helga, her striregner det, så jeg ser inn i flammene for første gang etter sommeren;)
Klem fra meg;)

Fru.Underberget sa...

Kabeltrommel har jeg også tenkt på en stund. Blir vel den nye farsotten, tihii:-)

Solstrålå sa...

Tuuuuuusen takk for pakken!!!
Så flotte ting!
Værstasjonen er på plass,og ingen tvil om værvarselet nå!
Du tromler i veg,med flotte kreative ideer!Stilig!
Håper alt er bra,,,og at du har en fin helg!!
Goe klem fra Sol♥

lavendel mio sa...

Tusen millioner takk for nydelig pakke!!
Alt i pakken passet meg perfekt:)
Sitter å koser meg med tente lys i nye te-lysestaker;)
Du er så heldig som har så mange tromler , de er bare så fiiine:)
Håper jeg får mine snart:)
Go lørdagskveld, klem Hanne

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Janne:)
Her var det så mye innlegg jeg kunne kommentert på men jeg havnet på dette da!
Så mye fint hos deg og skikkelig høstlig stemning. Du har det så fint og det hadde vært så gøy og tittet hos deg en gang!

Lampene du har laget til nattbordene er jo bare så kule og unike. De er helt "kreativ Janne" for å si det sånn.
Du er noe for deg selv.

Så var det alle disse kabel bordene som du har i ditt hjem, utrolig dekorative. Hvor finner man egentlig slike????
Hadde vært gøy og hatt men jeg har jo ikke plass men kansje en gang...

Jeg går med diverse planer for huset vårt også men jeg får starte med å skrive ned noen av dem og jobbe meg frem over litt etter litt. DEt tar tid meg med for jeg blir jo så innmari fort sliten og utslitt.
Men det er bedre å gjøre litt enn ingenting=)))
Er du ikke enig??

Håper du får en flott kveld. Beklager at jeg ikke har kommentert på en stund jeg rekker liksom ikke over hos alle og så går det litt i ball hvor jeg har vært osv...
Jammen ikke enkelt hahaha!

Gode klemmer til deg Jannemor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...