mandag 26. september 2011

Nytt liv til blikkboksene:)

 

Blikkbokser kan brukes til mye...........det er jo bare den berømte fantasien
som setter grenser for hva:)

Lørdagskvelden ble 3 av boksene malt hvite - siden planen var å 
bruke serviett på disse.....for serviettene er gjenomsiktige.

 

I gårkveld fikk alle 3 servietter på...........og i dag på vår handletur ble
det 2 lyngplanter med hjem til 2 av boksene - nye blomsterpotter med andre ord:)

 

Den ene har fått plass i gangen på et ovalt zinkfat.......
Lysholderen har vært en lampefot i messing i sin tid og på den har jeg fjernet
ledning og pæreholder og sprayet hvit. Den kan også brukes andre vei til vanlig lys:)

 

Den andre fikk plass i stua på et lite rundt bord.........
Litt høst her og der i heimen:)

 

Siste boksen fikk en annen serviett og skal brukes til oppbevaring av
decoupageutstyr:)
Jeg har tendenser til å slenge det litt rundt alt etter hvor jeg sitter/står
med prosjektene mine:))
Men nå blir det lettere å ta med hele utstyret samlet i en boks:o)

Decoupage kan ta litt tid - om en må vente på at malingen skal tørke, så en annen idè
som går veldig fort er å lime på bilder, avisutklipp eller bare litt fint stoff:)
Fantasien vett du:o))

ØNSKER DERE ALLE EN NYDELIG KVELD !! 

21 kommentarer:

hill`s interiørblogg sa...

Kor flott de boksene ble ...Kreativiteten har ikke sett en stopper hos deg hvertfall. Så idefull som du er...
Kjempeflink ;O)
Ha en god start på uken
Klem fra Hill-Iren

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Herregud så fine de ble, at det går an?!! Har aldri prøvd decoupage, men det ser jeg at jeg må så absolutt gjøre! Er det vanskelig? Gjennomsiktige servietter sier du.. Hvor får man tak i det? Nå blir det fiskeboller og joikaboller til middag hahaha
Tusen takk for at du deler med oss, Jeg blir så inspirert av deg :)
Ha en kjempegod og kreativ uke!
Stor klem

Har en drøm... sa...

Så flotte de ble!
Gjenbruk av gamle blikkbokser er supert;)

Klem Line

Tovepia sa...

Kjempefin ide!! Samler selv på slike bokser, kan brukes til det meste, og din ide her var bare superlekker!!

lavendel mio sa...

Hei
Ja den fantasien,...det har du ihvertfall plenty av:) Godt vi har deg, så da er det bare å titte innom bloggen din om vi behøver tips om ting og tang...hva skal vi med interiørblader når vi har slike som deg:)
Boksene ble råååfine:)
Ha en fin kveld, klem Hanne

Fru.Underberget sa...

Så UTROLIG fint!!! Dette vil jeg også prøve, takk for at du deler ideene med oss:-)

Hulda sa...

Tusen takk for tips! Det var både sjarmerende og vakkert på blikkboksen. Så godt tips, og så flott du har stylet. Passet fint med lyngen i.

Anne sa...

Det ble jo bare så fint atte !
Som nevnt ovenfor..hva skal vi med interiørblader når vi har deg !
Det er jo her vi får ideene og blir inspirert !
Fint med lyngen i de vakre boksene og kjempefint stylet som alltid !
Fin kveld til deg !
klemmer fra Anne

salige lavendel sa...

De ble jo kjempefine!Bra med gjenbruk =)

Violetta sa...

Guri så lekkert det ble! Jo enklere utgangspunkt jo finere blir det liksom. Bokser som dette går glatt for flere hundre kroner, bare de selges i riktige butikker ;-) Tror du er en dame full av ideer og kreativitet, og endelig har jeg fått lagt deg i bloggrollen (ting tar tid ;-)

Maya sa...

Det ble jo kjempefint! hvor har du kjøpt de fine serviettene da? :)

LA BELLA VITA sa...

Næh så søte de ble :-) Også så TØFFE lampene under var :-D
Ja jeg har sagt det før og sier det igjen - kreativiteten din beundrer meg :-D

Klem Ellen

Linda sa...

Ja, fantasien din er absolutt meget velutviklet! :)
Dette er noe jeg også kan få til. Skal huske på dette ;)
Ha en fin kveld!
Klem fra meg

TSAR sa...

Sååå lekre!! Takk for inspiraasjon:o)

Drømmehuset mitt sa...

Så fantastisk fine de ble:)

Klem

Arlens boblebad sa...

Luring!
Jeg hermer!
Klem Linn

Anne N. sa...

Fantastisk nydelig Janne :O)
For en kjempekunstner du er, dette må jeg prøve!!
klem, Anne:)

Shabbylishious sa...

Blikkbokser roper på å bli gjort noe med ja. Dine ble kjempeflotte. Kjekt å ha hobby utstyr i de. Det var en god ide, for her flyter det veldig med dallet mitt i blandt.:)

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Janne :)
Herlighet så flink og kreativ du er, boksene ble kjempefine :)
Skjønner ikke hvor du får alle ideene fra men allt du gjør blir jo bare så fint :)
Koselig at du vil være med på min giveaway :)

Ønsker deg en fin Torsdag
Klem Mette :))

Hespe sa...

Så utrolig herlig og kjempeflott!!! Jeg har jo stående noen blikkbokser, så dette tror jeg rett og slett jeg må "ape" etter... ;) Takk for inspirasjonen!!!

Nyt kvelden videre ♥

Klem fra Hildegunn

Solstrålå sa...

Dette var kjempelurt,Janne!Boksene ble fine!
Har ikke vært innom på noen dager,,,og du bobler over av ideer og flotte bilder!Jeg er helt overgitt!
Kjenner på bloggetørke selv!
Håper det snur snart!
Ønsker deg en fortsatt fin søndag!
Goe klem fra Sol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...