søndag 25. september 2011

Sommerslig høstdag:))

 

Heisann!!
I dag har vi hatt en skikkelig flott dag med deilig temperatur - nesten
sommer:)) Ja, for det var mange dager i både juni og juli som hadde lik temp som i dag:)

 

Nydelig sol til litt utover dagen, men så ble det litt disete...men tempen holdt seg:)
Jeg fikk meg noen minutter ute i solen, for den må jo bare nytes..

 

Koselig med høstløvet i lekre farger som finner veien 
ned til inngangspartiet:)
Denne kroken utenfor døra er bare så deilig å ha for hvis 
nordavinden eller egentlig all slags vinder setter inn
for fullt, så liksom bare uler den fort
forbi hjørnet:)) 
men de lette høstbladene fra trærne daler sakte men sikkert ned foran døren:)

 

Kabeltrommelen har fått litt høstpynt og på knaggen henger det
nyplukket lavendel sammen med en vell brukt jordspade:))

 

Kubbelys og telys er tent, og det er sååå koselig atte:) 
Like etter jeg tok bilde så begynte det å skye på, og da ble det ekstra
kos med levende lys:)

 

Slike dager som i dag må bare nytes sakte............noe jeg har klart
med glans:)) 
Men nå skal jeg ned på hobbyrommet å fullføre et bittelite prosjekt som
jeg begynte på i gårkveld:)

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT KVELD !!

6 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

Wow det var fint du hadde laget det til utenfor,ingenting som er halveis med deg.
Klem Linn

Tovepia sa...

Ikke så verst vær her heller, så fikk gått meg en tur!!:)
Du viser så koselige bilder av uteplassen din, og ly for vinden er et must!
Kos deg på hobbyrommet, vi får vel se resultatet??
Klem fra meg;)

Ingunn sa...

Åh, så koooselig du gjør det !
Så flott at du har klart å nyte den fine dagen.
Her har det også vært nydelig. Jeg gikk barbeint ut og hang opp klevasken ;)
Spent på hva du finner på nå....
Klem fra Ingunn :)

Fru.Underberget sa...

Så flotte høstbilder! Likte spesielt det øverste, og de fra den flotte terassen din! Ha en fin kveld og god ny uke:-)

Anki sa...

Så fiiine bilder. Nydelige farger!
Ønsker deg en riktig fin start på den nye uken :)

Solstrålå sa...

Må jo innom og hilse på,og ønske deg en fin ny uke!
Fine bilder og stemning utenfor hos deg!
Vi har og hatt en flott helg!!!
Deilig temp.Og snora henger rett ned,,,,hi,hi!!
Goe klem♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...