mandag 17. oktober 2011

Fra Chili sauce til......................

 

.................Ja, egentlig hva som helst:)

Jeg pleier å gjemme på tomme syltetøyglass, krydderglass kattematbokser m.m.
i tilfelle det skulle dukke opp en idè....
I dag dukket det en idè opp om hva jeg kunne bruke en tom chili sauce flaske til:)

 

Jeg hentet frem en av de gamle bøkene jeg har liggende for å se om jeg
kunne bruke en tekst derfra - det trenger liksom ikke bety noe - bare teksten er gammel nok:))
Boksiden var litt gulnet, men jeg flekket den opp litt ekstra med litt kaffe..

Tuten var litt stor til en vanlig vinkork, så jeg tvinnet litt hamp rundt - noe
jeg synes bare ble fint:)

 

Jeg har ei flaske til som skal gjenom samme prosessen.........så får jeg tenke
litt på hva jeg skal fylle de opp med...... olje, dressing e.l:)

Kjøpte en pose med vinkorker for en del år siden på Europris.....tror jeg bare
brukte 2 i forbindelse med noe konfirmasjon dill:)
- så nå kom det et par til av disse til nytte hihi:o)

ØNSKER DERE ALLE EN FIN MANDAGSKVELD !! 
 

11 kommentarer:

Line Elisabeth sa...

Hei:)

For en lur i idè, flaska ble kjempefin! Ser jo ordentlig gammel ut:)
Takk for tipset!

Ha en fin ny uke! Klem

Nina sa...

Den ble jo kjempefin, så tøft.

Hulda sa...

Så lekker flaske! Ser virkelig ut til å ha en gammel årgang, denne. Et godt tips!

Hjertedamas blogg sa...

Kult!!!! Du er bare helt rå!! Klemz Grethe PS Nå har jeg levert ønskeliste til min bursdag (lille julaften) og julepresang: to stykk mini tromler. Så da er nattbord til soverommet vårt i boks, ehhh ihvertfall til jul!!!!!

Mary-Anne sa...

for en knall ide ! takk for tipset

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Kjære Janne =)
Nå var det sannelig på tide for meg og legge igjen noen ord hos deg. Du er så god og kommentere hos meg og det setter jeg stor pris på og ikke minst så setter jeg stor pris på ditt blogg vennskap.
I dag tidlig når jeg spiste frokost satt jeg og leste meg igjennom mange av dine innlegg. Jeg ser at jeg har gått glipp av mye.
Du har ikke vært i form og det beklager jeg så mye at jeg ikke har fått med meg. Jeg har vel egentlig hatt mer enn nok selv også i en periode og da blir det mindre kommentering på blogger for energien går liksom bare med på hus og hjem, i tilegg til å blogge til selv.
Jeg er glad for at du har funnet ut at du har hvete allergi så kan du kansje få litt kontroll på mage problemer. Tenker det må være en lettelse. Du er jammen god tross alt og være kreativ og skape ting. Du er helt suveren Janne og jeg beundrer deg mye.

Flasken ble jo bare så stilig, tenk at en chili flaske kan bli til noe så flott. DEt finnes bare "en" unik Janne for meg i blogglandia og det er DEG !!!!!

Jeg ønsker deg en meget fin kveld og uke min venn.

God bedrings klemmer fra Mona

lineslilleplass sa...

Hei Janne!!
Den flaska va kuuul asså :-)
Nu har eg prøvd alle varianter for og sende mail om min adresse, men det står at det e feil :-( Så enten har du fått mange eller så har ikkje fått noen.Så nu skulle min veninne Mette sende deg adr min :-) Så får vi se.
Klem i fra en lykkelig vinner :-)

Linda sa...

Kjempeide! Skal lagre tipset i topplokket, kanskje jeg får bruk for det en vakker dag :)
Klem fra Linda

Anne sa...

Kjempetips !
Flasken ble jo superfin nå !!
Du er bare helt suveren med alle dine ideer og gode tips.
Skjønner ikke hvor du tar det fra..føler det bare popper opp hos deg !
fin kveld til deg !
klem Anne

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Så vakker flasken ble, skulle tro den var fra gamle dager :) kanskje fra et gammelt apotek? Du er bare så flink så flink! Har laget et lite innlegg med link til bloggen din i dag ;) Du imponerer meg :)
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

Lobelia-damen sa...

Lekkert!

Klem W

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...