fredag 14. oktober 2011

Fredag og himmelsk igjen..

 

Denne uka har vi hatt fantastiske dager med mye sol og mye måne:))
Bilde over er fra tirsdag....da det rett øst for Kristiansand passerte et voldsomt
regnvær:)) og vi her i vest kunne sitte i sola og beskue det hele:o)
Synes byen lyste flott opp, men regnværet er det litt vanskeligere å se...

 

Regnbuen viste seg litt her og der på tirsdag:)) og jeg blir like
fasinert hver gang av denne buen..
Samme er det med månen, og onsdag var det fullmåne, men månebildene her tok
jeg i går.
Dette er mitt bidrag til " Himmelsk" hos Petunia.
Vil du være med eller se andre bidrag, kan du se mer HER.

HA EN FIN FIN FREDAGSKVELD !! 
 

7 kommentarer:

Olea sa...

hei :)
Så koselig blogg du har!
så fine bilder du har fått av månen!
en fin fredagskveld og helg ønskes deg også!
klem fra Olea:)

Olea sa...

så nydelige pusene på høyre siden her er! er det dine?
klem :)

I`Døsset sa...

Flotte bilder, ja uken har vært himmelsk.

Marianne sa...

Fantastiske bilder du tar!
Hva slags linse bruker du?
Ønsker deg en flott helg videre!

TorAa sa...

Månebildene er jo helt utsøkte - helt strålende

Berit sa...

Vi har visst ssamme hang-ups: Måner og regnbuer- sistnevnte har jeg "samlet" på i sommer... supre bilder- jeg bøyer meg i støvet!

Malys krok sa...

Så aldeles nydelig!Og DEN månen! Så flott! Nydelige pusekatter på siden her! -Margit-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...