torsdag 6. oktober 2011

Give-away hos meg:)

 

Hei og god kveld!
Lørdag 1. oktober trillet besøkstelleren min over på 40.000 unike!!
Og det syntes jeg måtte feires litt:)
Litt utsatt - eller jeg har vært litt " satt ut" :) og trøtt som fy i tillegg...men nå
er gaven klar:)

Det blir kun en gave denne gang. Og det er et tøft veggskilt fra
Lille interiør & barneklær og et gavekort på 200,- fra
den butikken jeg jobber i:)) - men den har avd. rundt om i hele landet:))

Håper du vil være med på min giveaway.
Du får 1 lodd for kommentar
1 lodd om du er eller blir følger
og 1 lodd hvis du linker med bilde til dette innlegget...

Jeg vet det er mange som følger bloggen min men som selv ikke har blogg
og dere er selvfølgelig hjertelig velkommen til å delta, men husk
å skrive mail adr. så blir det letter å finne dere igjen om en av dere
skulle bli den heldige:)

Da er det bare å ønske dere velkommen og lykke til !
trekning 15. oktober.

 

56 kommentarer:

Trude`s hverdag sa...

Give-away er alltid gøy :-)jeg er med to lodd til meg(følger og kommentar) Klem

Monica sa...

Jeg er med, to lodd på meg! :)

Tovepia sa...

Spennende!! 2 lodd til meg;)
Her heglet det i sted, så få på broddene;O)
Klemmings;)

Ingrid sa...

Spennende!
Er fra før følger, så blir 2 lodd på meg :)

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Selvfølgelig blir jeg med på din giveaway :) super premie du har!
Det blir 3 lodd på meg ;)
Håper det går bra med deg, ha en fin kveld videre
Stor klem

Hjertedamas blogg sa...

Jeg tror nok det blir to lodd på meg! Klemz Grethe

Mamsens hus sa...

2 lodd på meg. :)
Følger og kommenterer.
Klem

Tonje sa...

2 lodd på meg og :)

Krysser fingrene :)

Klem

Linda sa...

Så gøy!
Jeg tar 3 lodd :)

Ingunn sa...

Gratulerer ! Igjen !
3 lodd til meg, takk.

Dronninghuset sa...

gratulerer!!!!!!!
jeg er med.
2 lodd for meg!
;-))
Tove i dronninghuset

Anne sa...

Gratulerer!
Blir så klart med ..super premie !
3 lodd takk !
Klem Anne

Asbjørg sa...

Så morsomt med give-away,jeg er med.3 lodd til meg!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Gratulerer!
Blir med tar 2 lodd.
Ha ei fortsattfin uke.
Klem fra meg ;)

Laila sa...

Spennende! To lodd på meg:)

Anki sa...

Heisann!

Vil gjerne være med med to lodd på den fine giveawayen :)

Er en stund siden jeg var innom hos deg, men ser du står på. Lampa var kjempestilig!

Håper alt er bra med deg. Ha en fin høstkveld. Klem :)

Hulda sa...

Jeg tar et lodd. :) Blir spennende, dette. :)

HomeInTheCountrySide sa...

Jeg er med ; )
Klem S

Anonym sa...

Hei Janne
Jeg vil gjerne være med på trekningen din. Jeg er både følger og legger igjen min hilsen. Du er så kreativ at jeg godt forstår hvorfor du har kalt bloggen din det du har. Kjempekjekk blogg å føge å bli inspirert.
Hilsen Cecilie
Cecilie.eidenilsen@lyse.net

Maya sa...

Gratulerer med 40 000 besøkende! :) Blir gjerne med og feirer :)

2 lodd, kommentar og følger :)

Caroline sa...

Gratulerer så mye med alle besøkene Janne:)
Jeg vil gjerne være med på give awayen,3 lodd på meg:)
Ønsker deg en god helg!
Klem Caroline

Ragnhild sa...

Gratulerer! Ønsker gjerne å bli med på Give-awayen din.... Jeg er følger og tar gjerne 2 lodd.
Alltid kjekt å se i bloggen din...Ha en fin kveld! Ragnhild

Fra huset i svingen sa...

Gratulerer med flott besøkstall :-D
Jeg blir gjerne med på 2 lodd (kommentar+link)

Klem Karianne

hill`s interiørblogg sa...

Hei på deg.
Gratulere med så mange besøkende.
Jeg blir gjerne med på din giveaway med 2 lodd - kommentar og link.
Spennende.
Klem fra Hill-Iren

lineslilleplass sa...

Hei jeg vil gjerne prøve lykken hos deg, 3 lodd på meg ;-)
Klem i fra Line

Helene sa...

Hipp Hurra for over 40 000!! Alltid så inspirerende å titte innom denne koselige bloggen din;o)

Jeg blir med og tar gjerne 3 lodd!!

Takk for hyggelig kommentar hos meg!
Koselig at du er med på Gibort'n min også:o)

Heleneklem

Mona sa...

Jeg prøver lykken med to lodd, følger og kommentar. :)

Turid sa...

Dette var spennende - deltar med to lodd .Ha en fin dag!

Anette - Opalveien - sa...

Jeg vil gjerne være med på giborten din :-) Kommenterer, linker og følger deg. Blir vel 3 lodd det..

Millemilla sa...

Et lykkelodd tar jeg, håper vinneren blir meg ;-)

Fru.Underberget sa...

Gratulerer med så mange treff! Jeg deltar selvfølgelig i den flotte give-awyen med to lodd.

Christine sa...

Gratulera med 40 000 treff. EG o blir med med 2 lodd, følger og kommentar.

Ha ein super fredagskveld og helg Janne.

Drømmehuset mitt sa...

Hei

Jeg vil være med og tar to lodd:)
Kommentar og følger er jeg fra før.

Bli gjerne med på give away inne hos meg også:)

Klem

Laila2207 sa...

Gratulerer! Jeg vil gjerne være med i give away. Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer.
Laila
lai-ola@online.no

sigrid sa...

Hei!

Hadde meg ei ordentleg runde på bloggen og vart imponert..
Eg vart difor følgar og no kommenterar eg :-)
Dvs. 2 lodd på meg!

God søndag!

Ingvild sa...

Gratulerer med 40000! Det må jo såklart feires!!! Store tall! 2 lodd til meg, har ikke lært meg å linke....
God helg!

Eli Kristin sa...

Gratulerer så mye med 40.000! Flott give-away, 3 lodd på meg ;)

Fin blogg du har, mange gode tips og idèer :D

Dordis kreative glede sa...

Jeg er med! 3 lodd på meg :)
Fortsatt fin søndag.
Klem fra Dordi

Rosehagen sa...

Hei;)
Selvølgelig vil jeg være med på din Give Away;)
Nydelige lykter du har laget i det ferske blogginnlegget ditt. Har lagret deg under mine favoritter, men får ikke lagt meg til som følge!!! Det er pcen min som ikke viser følgere!!!

Ha en super dag i sludd, snø og regn.

Søndagshilsen fra Ann-M.

Laila.lovseth sa...

Heisann!
Jeg vil veldig gjerne delta med 1 lodd!

Krysser alt som kan krysses!

Mvh Laila Løvseth
Laila.lovseth@hotmail.com

HT sa...

Gratulerer!
Jeg prøver veldig gjerne lykken med 2 lodd (følger og kommentar) :-)

Flott blogg!

Mvh,
Hege
hege[@]webmail.no

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Janne :)
Gratulerer med så fine besøkstall, skjønner det jo godt for du har en utrolig inspirerende og koselig blogg :))
Vil gjerne være med på trekningen din å tar 3 lodd :))

Ønsker deg en fortsatt fin dag
Klem Mette :))

Mary-Anne sa...

eg blir gjerne med altså :D
2 lodd takk, for kommentar og som følger :D

Lill sa...

Gratulerer så masse
Jeg vil gjerne vinne å trekker 1 vinnerlodd:9

klem fra Lill

lavendel mio sa...

Gratulerer med så mange på telleren din:)
Jeg er veldig glad for at du blogger, for makan til flott blogg du har!!:)
Give Away er gøy, så jeg tar 3 lodd:)
Klem Hanne

Shabbylishious sa...

Grattis. Blir selvsagt med men det får bli med bare kommentar denne gangen, er følger fra før men faller alltid av listene.. hm jeg må få hjelp med det problemet. Har så mye jeg må poste selv nå og skal reise bort så derfor ingen link fra meg denne gang. men jeg følger i allefall stadig med.:)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-hannes-kreative-verden.html

Krysser fingrene!

Klem

PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil :)

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Gratulerer med de passerte 40.000:) Blir gjerne med på giveaway, og tar 3 lodder:)

En finfin høstdag ønskes deg:)
Klem Marianne

Josie sa...

er med jeg også og linker:)

Tonje sa...

Gratulerer så mye! Jeg vil gjerne være med på trekningen med 1 lodd :) klem fra Tonje

Anne sa...

Gratulerer, artig med mange lesere :)
Hiver meg med, tar 3 lodd og håper på det beste!

sandra sa...

Hei!
er en av dine følgere uten blogg.
synes bloggen din er veldig inspirerende!:-)
kan få 2 lodd eg:-)

rule sa...

Koselig å besøke deg!! Følger deg gjerne videre!!! Prøver lykken med 2 håpefulle lodd!!! Klem Ruth

Ann Kristin sa...

Jeg tar gjerne med meg et lykkelodd mens jeg fortsetter å lese bloggen din;-)
Hilsen Ann K

Anna Berit sa...

Tilykke med de 40.000! :) To lodder til mig for følger og kommentar. :)

Olea sa...

hei :)
alltid like spennende og morsomt med give aways!
jeg slenger meg på med 2 lodd.
komentar og siden jeg likte bloggen din blir jeg også følger :)
god helg til deg!
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...