fredag 28. oktober 2011

Himmelsk # 56

 

Plutselig fre`da:))
- og nye himmelske foto hos Petunia:)

Byglandsfjord
Mitt bidrag denne gang er fra en tur vi hadde sist søndag til Valle i Setesdal..
Valle ligger 16 - 17 mil nord for Kr.Sand og bilde over er tatt fra bilen i fart.......
- en "stygg" uvane jeg har:))
Flere bilder fra denne turen kan du se HER.

Vil du se flere himmelske bidrag eller være med selv, kan du klikke deg
inn på bloggen til Petunia..

Da vil jeg ønske alle som er innom en skikkelig flott helg! 

17 kommentarer:

Wenche sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Wenche sa...

ÆÆh, så hvor det var fra nå,...når jeg skulle lese litt bedre etter ;0) Nydelig uansett. FLott fanget i fart da :0)

I`Døsset sa...

Vakkert fra vakre Setesdal. Kjører ofte opp og ned dalen til Hovden selv, og nyter hver en tur. Ønsker deg ei riktig god helg.

Ingeborg sa...

Så vakre farger!

sigrid sa...

Så stilig!

Flott kasse du og mannen har samarbeidt om :-)

God helg!

Petrine sa...

Flott bilde. Sjølv let eg meg friste med å ta bilde ut av bilvinduet, men mine blir berre rot. Ikkje så flott som dette :)

Herlige kattepuser !!

God helg frå meg til deg

Marit sa...

Lekkert bilde! Fargen, og fraværet av flere farger, gjorde det spesielt!

God helg!

Monicas hus sa...

Hei på deg.
Flott himmelsk bidrag!
Utrolig flott hekleprosjekt i ditt forrige innlegg, virkelig kreativt ;)
Ønsker deg en riktig fin helg!

Seraphina´s Phantasie sa...

Just wonderful !

Anne N. sa...

Trollsk :O)
Ha en superfin helg, Janne!
Klem, Anne:)

TorAa sa...

Her har du virkelig prestert og presentert noe stort.
Nesten 3D-bilde.
Hurra, jeg ble glad når jeg så dette herlige bildet;-)

SigridfraEnget sa...

Av og til må man bare ta bilder i fart! Skjønner godt at du gjorde det her, for dette var nydelig!

Randi's Tanker sa...

Vi bor i et land med vakker natur! Flott bidrag til Himmelsk.

Ønsker deg en fin søndag!

Melusine sa...

Flott bilde og landskap!
Jeg har også fartsbilder med til Himmelsk denne uken :)

Med kjæleik til livet sa...

himmelsk flott

monikaklemma

Marit Johansson sa...

Mycket vacker bild!

Torbjørg i Stavanger sa...

Så nydelig bilde Janne! Byglandsfjorden er veldig fin! Mange flotte utsikter. Eg er nok bare litt for dårlig til å legge merke til det når eg kjører der på vinterhalvåret. Er vel bare litt for opptatt av at eg enten "snart" er heime i Bykle, eller har alt for mange timer igjen til Stavanger :)

Likte lyslyktene dine! Bestemorruter var jo bare knalllurt!

Ha ein flott tirsdag!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...