fredag 14. oktober 2011

Jeg steingal ??

 

He he... joda, jeg er nok det:) Men denne haugen er mannens prosjekt..
Han skal jevne ut innkjørselen til garasjen, så det blir slett og fint, og da må 
det fjernes mye fjell:)
Og steinmassene eller en enkel stein kan brukes til så mangt:)

 

Her har jeg funnet en flat stein og dekorert den med serviett (decoupage)
og litt maling og sparkel:)

 

Et par gamle frimerker er satt på og teksten i sparkelmassen er skrevet
med en strikkepinne:))

 

Ble jo koselig dette (?)
Har plassert denne på ei smal hylle eller rettere sagt ei tykk list i stua:)

Holder også på med et lignende prosjekt, men det er på lerret.........så
servietter kan også brukes til så mangt:)

*****
Så må jeg nevne at mammografien jeg var på i dag var fin, bare noen
ufarlige cyster å finne;)
Smertene i "magen" og den sinnsyke sterke trettheten skyldes allergi mot
hvete.... men jeg skal ta en ekstra blodprøve til mandag.......
Frem til da skal jeg spise og spise og spise hvete:))
Jeg var til biopat/healer på onsdag, men vil liksom få det bekreftet av fastlegen
- om han klarer det da:)
Yoohuu, nå er det helg, og den skal nytes med mye god mat:))

ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN FREDAG !!

11 kommentarer:

Anki sa...

Har tenkt på deg i dag. Ble nå glad!! Johoo :))

Nydelig steinbilde!! Vet du, jeg har også tenkt å bruke servietter og den lakken på noen lærret som skal få forandring. Artig å prøve seg på noe nytt :)

Klem og god helg :)

Fru.Underberget sa...

Utrolig kreativt påfunn og veldig fint!!

Hjertedamas blogg sa...

Jeg er også allergisk mot hvete, og har ofte tenkt at min manglende energi og tretthet kommer av maten jeg spiser, og som jeg VET at jeg ikke tåler. Hvete, melk, Svin og storfe. Problemet er å unngå det....... Får skjerpe meg, og se om det blir bedre. Tror også at det er årsak til overvekt, at jeg spiser mat som kroppen ikke tåler. Var på min første mammografi i går. Fytte katta så vondt. Tror neppe det var noen fordel og ha balkonger i størrelse XXXXL. fikk til og med sår under, pga den hardhendte behandlingen. Så nå må jeg bare vente på brev, og håpe at alt er i orden, Og så håper jeg jo at ubehagene i den ene balkongen kommer av spilene i bh`en. Har nemlig lest at de kan gi store ubehag og smerter både i rygg og hode. Ellers godt å høre at det ser ut som det går bra med deg. Og så får du ha lykke til videre med et liv uten hvete. Håper du klarer det bedre enn meg:DDD Klemz grethe PS du er kreativ som vanlig!!!!!

Linda sa...

Du er bare utrolig oppfinnsom, ble jo virkelig tøft og fint :)

Godt å høre at det var ufarlige cyster. Håper du etterhvert kommer deg ved å kutte ut hvete. Jeg må holde meg unna koffein...blir veldig dårlig av det. Har kuttet helt ut koffein, nesten alt sukker og hvetemel...føler meg så bra! :)
Ønsker deg en fin helg!
Klem fra Linda

Hulda sa...

Virkelig kreativ utfoldelse! Smart bruk av steinen.

Tovepia sa...

Du er bare herlig kreativ, flott!
Jeg har stort sett kuttet hvete og melk, har bare intoleranse, men merker fort hvis jeg spiser det..tror mange har godt av å kutte disse matvarene;)
Nyt helga, klem fra meg;)

Eli's lille rede sa...

Det ble kjempefint! Morsomt med den sparkelen. Hm, noe å tenke på til jul;) Ha en riktig fin fredag! Klem fra Eli:)

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Godt å høre at det gikk bra på mammografien, så nå er det bare og spise og kose seg i helga :)
Jeg har også smerter i magen, og skal på fruktose og laktose-test i slutten av måneden, så det blir spennende å se om de finner ut noe. Fant de ut at du er allergisk mot hvete via blodprøve, eller var det noen annen test du tok?
Den steinen du har dekorert ble rett og slett nydelig! men what else is new?! Hehe alt du lager blir jo såå fint
Ønsker deg en kjempefin helg, kos deg masse! klem fra meg :)

Christine sa...

Åh, godt det va ingenting skikkelig gale fatt. Mammografi e ikkje noe behageligt og ta, tok den i fjor eller forfjor, og hadde så vondt itte den behandlingå at det tok noen dagar før eg va god igjen.

Du får kosa deg skikkelig med masse god mat i helgå, og venta te mandag for og se om blodprøven seie allergi for hvete. Hmm, ja det blir ikkje enkelt, for alt e der jo hvete i bortimot.


Eg må komma meg te legen eg o, for ein sjekk, men e ikkje enkelt når ein jobbe te 13.30 og 14.00 og legen tar kun telefonen mellom 9 og 11. Får stikka innom itte jobb på mandag og bestilla meg ein time på vei him.

Ønske deg ei super duper helg og kos deg.

Turid sa...

Så glad på dine vegne for positive tester - så nå må du feire "livet" i helga uten hvetemel , så langt det lar seg gjøre . Æ holder mæ også unna hvetemel-lever lavkarbo noe som gjør alt så mye bedre.
Herlighet den flotte decoupagen din-råstilig på stein-alt du finner på !!! Ha ei super duper høst helg !

Ingunn sa...

Steingal eller ikke , kreativ er du definitivt!
Flott at prøvene ikke viste noe galt.
Da jeg begynte på lavkarbo for å slanke meg, forsvant alle plagene jeg hadde med magen. En ren bonus , altså.Omstillingen gikk også mye lettere enn jeg hadde trodd og jeg elsker boller og kaker.
Ha en super helg.
Klem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...