mandag 10. oktober 2011

Mandagstema : I skogen

 

Mandag og nytt tema inne hos Helene som denne gang er i skogen.
Nå har jeg ikke vært i skogen på ei stund, så jeg måtte se litt i arkivet om
jeg kunne bidra med noe derfra:)

Bildene er fra skogen rundt hytta vår i Åseral, og en spesiell flott 
opplevelse var det da jeg fikk øye på dette nydelige rådyret..

 

Stort sett pleier jeg å se ned når jeg valser rundt i skogen....for å finne
noen morsomme motiv til macro objektivet. men denne gang (oktober 2010)
var det 18 - 200 mm som ble brukt.
Jeg oppdaget i sidesynet noe hvitt som beveget seg:)) og i samme øyeblikk
tror jeg at jeg også ble oppdaget av rådyret:))
Det sto og stirret og stirret på meg og jeg knipset mange bilder.....
til slutt var det jeg som måtte spasere videre:o))

Vil du se flere bidrag eller være med, så klikk deg inn til Helene
 

15 kommentarer:

Asbjørg sa...

Så nydelige bilder,rådyr er utrolig søte,sålenge de holder seg unna blomsterbedene,hehe...

Inge sa...

Det er et par dejlige skovbilleder, skønt at se dyrene i skoven.

Mary-Anne sa...

åh så søt den er *smelte* :D
flotte bilder & blogg du har
ha en strålende mandag !

Mormor sa...

Er det mine rådyr *ler*
Vi har rådyr i hagen og vinterforer dem. Det er så fint å se dem.

Takk for titten.

Ha en fin mandag

Anki sa...

Vackra bilder.

Fru.Underberget sa...

Takk for hyggelig hilsen hos meg! SÅ gøy at du fikk knipset rådyret, nydelige bilder:-)

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Nydelig rådyrene :) og så er det jo så artig å møte på dem, fantastiske dyr. Fint å høre at du har hatt ei fin helg, håper at alt ordner seg til slutt!
stor klem :)

Linda sa...

Wow! Flotte bilder. Det er ikke hver dag man treffer på slike fine dyr :)
Blinkskudd!
Klem fra Linda

Christine sa...

Ja, du har blinkskudd du frue.

Tenke og fått foreviga rådyr på minnebrikkå i sammen med elg og hjort, då hadde eg vært megafornøyde.

Ha ein fine mandagskveld:)

Lena o Tommy sa...

Åh vilket underbart rådjur...bilderna är jättefina!

SigridfraEnget sa...

Bra fanget! Rådyrene er ofte sky og kommer seg raskt avgårde.

hill`s interiørblogg sa...

Hei.
Så flotte bilder du har tatt. Ikke hver dag man er på så nært hold av disse dyrene.
Ha en fin mandagskveld.
Klem

Helene sa...

Så gøy at du fikk tatt bildene, og at det skjønne rådyret ikke dro sin vei:o)
Herlige bilder!!!

Heleneklem

Ingrid Andrea sa...

Næmmen har du sett...! Nydelige rådyret. Ja hva passer vel mer til temaet enn nettop en av skogens dyr.

Anki sa...

Så fine bilder! Vil også møte en slik på mine turer!!

Nydelige bilder i innlegget under! Godt du fikk smertefri helg (og hjelp). Håper inderlig alt er vel når du skal avgårde på mammo. Vet hva du føler på.

Klem og ønske om fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...