mandag 17. oktober 2011

Mandagstema : Spiselig:)

 

Ny uke og nytt tema hos Helene som denne gang skal være spiselig:)
- og da ble valget mitt deilige baguetter:)
Tenkte først å ta bilde av det siste brødet jeg kjøpte (glutenfritt) men jeg
aner ikke enda om det er spiselig....ser ikke godt ut:o)

Baguettene over her er nistematen vår som vi pleier å ha med på alle våre
turer inn til Radiumhospitalet.
I morgen er det ny tur........og nye baguetter:))
Vi skal overnatte på sykehushotellet og på kveldstid er det lite mat og oppdrive der
- så niste er et must:o))

Så disse deilige rægebaguettene blir mitt bidrag hos Helene..
Vil du være med eller se andre bidrag klikker du deg inn på bloggen

HA EN FIN FIN MANDAG !!

10 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Det där såg inte dumt ut!!

Ha en skön måndag!

Mormor sa...

Det var en god niste.
Lykke til på Radiumen.

Ha en god dag

Havfruen sa...

Reker og baguett er nam!!
God tur med klem fra meg....:)

Linda sa...

Dette ser ut som en deilig nistepakke :)
Ønsker deg god tur.
Klem fra Linda

Hjertedamas blogg sa...

De rekesmørbrødene så gode ut, selv om magen min egentlig trenger de glutenfrie...... øynene likte det de ser, det samme med ganen:DDDDD Det er noe jeg lurer på: Headeren din er nydelig. Balansen mellom det røffe og de feminine er perfekt. Jeg ser to bilder der, som jeg gjerne skulle ha sett mer av. Det til venstre, som ser ut som gavelen til en seng????? Og det til høyre, som ser ut som et skap. Har du flere bilder i innlegg?????? Og kanskje en link????? Ønsker dere alle lykke til !!! Klemz Grethe

Ingunn sa...

Mmmm, det ser knallgodt ut !
Men dette er mat jeg ikke spiser for tiden.
Jeg får rett og slett helsegevinst av å unngå mel og sukker !
Tusen takk for fine ord. Du er så snill :)
Ønsker dere lykke til på Radiumhospitalet.
Stor klem fra Ingunn :)

Lena o Tommy sa...

Så smaskigt och gott det ser ut!

Inge sa...

Uhmmm det ser lækkert og spiseligt ud.. :-)

Bildgatan sa...

En räksmörgås tackar jag nog inte nej till och hoppas att de smakade bra.

SigridfraEnget sa...

Det der ser godt ut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...