fredag 14. oktober 2011

Mitt hekleprosjekt igjen............ :)

 

Hei å hopp:)
Jeg sitter ikke pal å hekler, men det går ganske fort dette, og nå er 8 store
ruter ferdig av 20:)
Jeg skal hekle noen mindre til å ha på midten av de store.......
Jeg måtte teste på en lapp for å se om planen min funket:))

Jeg snurpet den lille sammen og dro den gjennom hullet i midten, så ble
det en liten "blomst" gitt:)
- sydde den fast på baksiden:)

 

Ser det er mange som tror dette skal bli et teppe.......... men det
skal det ikke:))
Nei, planen min er å lage ei kasse til interiørblader hihi:) så jeg trenger
litt finèrplater også som jeg skal bore hull i øverst:)
Jeg målte opp med Bolig drøm, så denne kassen blir vel da en drømmebolig for
det bladet:o)

Jeg har tatt bilde av oppskriften........så slipper jeg å skrive så mye hihi:)
Kansje flere som vil prøve (?)

 

I starten var dette gresk for meg:) 
- men jeg fikk det til..

 

Når jeg skulle til på den 5 ruten - kunne jeg oppskriften i hue:))
Det er jo så å si det samme hele veien.....:)

 

Og bare 5 omganger:))

Garn og heklenål jeg brukte, hmm, hører garantert ikke sammen, men
man tar hva man har hihi:)
Det ferdige resultatet skal dere nok få se en vakker dag:)

Nå blir det hjemmelaget pizza her i heimen.........

TUSEN TAKK for alle hyggelige kommentarer! Og jeg ønsker hver og en av
dere en GOD HELG !
 

2 kommentarer:

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Heklinga skulle jeg nok fått til.. men kasse?? Blir spennende å se når du er ferdig, for jeg kan ikke se det for meg..finèrplater med hull i øverst?? nei jeg gir opp hehe
Så månebildet ditt også, herlige vakre månen, så stor den var :)
du får ha ei god natt og ei fortsatt fin helg! klem fra meg :)

Anonym sa...

hei på deg
Moro å se at noen er så kreative.Har prøvd å herme litt etter deg og det er jo kjempe moro.Jeg liker å drive med masse forskjellig men må se det først hos andre, så bloggen din er veldig inspirerend:)Elisabet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...