lørdag 1. oktober 2011

Ny lampe på 1 2 3:)

 

Heisann.......Ja her lager mannen en lampe til meg:)) 
Vi var til Åseral i går i begravelse.......og på returen svingte vi innom hytta 
m.m. og fikk med et lass bjørkeved..
Jeg hadde planer om å lage en lampett....... og når jeg har planer - tenker jeg høyt:))
og i dag da mannen flyttet hele
bjørkelasset inn i vedskjulet fant han en kubbe som han tok med inn på kjøkkenet i
den tanke om at jeg kunne ha denne til lampett:))

 

Kubben passet bedre som bordlampe:) Jeg fant en skjerm i kjelleren som passet
bra til denne kubben - men vi (mannen) måtte lete en stund for å finne resten av
tilbehøret........ pæreholder, ledning og støpsel....

 

Nå har den fått sin plass i yttergangen og den lille kvisten
passet bra til nøkkelholder:))

Hvis en bare har riktig utstyr/verktøy går dette på 1 2 3 å lage - det virket
iallefall slik:o)

Jeg ser at det snart har vært 40.000 unike besøk her hos meg på et år, så det
må feires med en giveaway:)
Tenker jeg lager til noe i begynnelsen av uka, så følg med:)

ØNSKER ALLE EN FIN LØRDAGSKVELD !! 
 

12 kommentarer:

Eva sa...

Jøss, så tøff lampa ble:) Du har en flott og inspirerende blogg:)
Ha en fin lørdag kveld.

Hulda sa...

Virkelig stilig den lampa! Så flott laget! Fint med naturmaterialet.

hill`s interiørblogg sa...

Hei.
Den ble kjempe stilig.
Artig å bruke naturmaterialer, og det er du jo kjempeflink til.
Ha en fin lørdagskveld.
Klem fra Hill-Iren

RosMari sa...

Stilig og tøff lampe. Dette er jo en sak for SDS... Klem fra Rosen

Lottemora sa...

Stilig lampe! Artig når man har utstyret når slike ideer popper opp

Ha en fin kveld videre.
Klem fra Lottemora

Turid sa...

Så flott lampe - du er virkelig flink å få det til ...ikke bare under terassen du finner brukbare materialer.....tenk nå er det oktober- blir vel mere innom hus hobbyer her etter. Ha en flott oktober søndag!

Ingunn sa...

Dette ble jo en tøff og morsom lampe.
Likte kvisten som nøkkeholder :)
Ha en flott søndag, Janne.
Klem :)

Christine sa...

Lampå blei kjempefine den og nøkkelholdaren o.

Vil du senda noe av kreativiteten din vestover frue?

Ønske deg ein fine søndag Janne.

Tovepia sa...

Du er virkelig kreativ og bærer navnet ditt med rette!!..flott lampe!
Nyt kvelden videre, klem fra mæ;)

lineslilleplass sa...

Stilig lampe, du e bærre utrulig :-)
Du har mange fine skatter som ingen andre har :-)
Her e det innedag med vind og regn.
Ha en fin tirsdag!!
Klem i fra Line

helenelinnéa sa...

For en FANTASTISK blogg du har! Har gått igjennom innlegg fra laangt tilbake nå. Så sykt mye inspirasjon. Elsker det!!

Siri sa...

Nei, så artig! Denne ble jo utrolig lekker! Kan jeg spørre hvordan du gjorde det med ledningene osv?

Klem Siri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...