onsdag 12. oktober 2011

Nytt prosjekt:) og en påminnelse....

 

Se hva jeg har gitt meg ut på:))
Fikk jo en idè....og da må en jo teste den ut:)
Planen er å bli ferdig sånn ca midt i mars, når Vårsolen melder sin ankomst:))
- og en kan sitte ute med " Vår serviset":)

 

Jeg har vel aldri likt blått, men denne helt lyseblå er ok, spesiellt om våren - 
da blir jeg veldig lyseblå og litt grønn:))
Den lille lappen med litt grønt på, heklet jeg for ca 10 år siden hihi:) og kansje
kommer den til nytte nå.....er litt usikker på om jeg bare skal holde meg
til grått,hvitt og lyseblått... eller ha litt grønt også med.....
Men først skal jeg hekle 20 store grå ruter.......så får jeg se da hva det blir til videre:)

Dette var egentlig veldig gøy, så mye mulig jeg blir ferdig raskere enn planlagt:)

PÅMINNELSE !!
Har du husket å melde deg på min lille giveaway?
Jeg trekker på den til lørdag den 15. okt.

 

Har i dag skrevet opp alle som til nå vil ha lodd og brettet de godt sammen:)
Men som dere ser - er det plass til mange flere i denne potta:o)

Meld deg på HER om du vil prøve lykken.. 
Gaven er et gavekort på 200,- og et metallskilt..

Da er det tid for mat her..........
Ha en fin fin kveld alle sammen! 

 
 

10 kommentarer:

lavendel mio sa...

Så nydelig teppe du hekler, og så passer det jo perfekt til serviset:)
Våren kommer før vi vet ordet av det, så det gjelder å være tidlig ute:)
Skal kjappe meg å være med på give awayen din nå;)
Ha en fin kveld, klem Hanne

Anne sa...

Dette blir jo kjempefint !
Flotte farger.
Og med ditt tempo..så tipper jeg du blir ferdig leeenge før mars !
lykke til!
Klem Anne

Tovepia sa...

Nydelige duse farger til vårsola dette;)
Nyt uka, snart helg:O)
Klem fra meg;)

Hespe sa...

Så nydelig teppet ditt kommer til å bli, flott fargevalg! Blir nok deilig å ha når vårsola igjen skinner, og vi kan flytte utendørs igjen :)

Nyt onsdagskvelden!

Klem fra Hildegunn

Gjertrud Marie sa...

Heia:)) Du har en fantastisk flott blogg som jeg ofte besøker! Lurer på om du har oppskrift på de flotte rutene som du hekler :))

Violetta sa...

Det er lenge igjen til mars, så med det tempoet du har lagt opp til kan dette bli svære saker!
Blir spennende å se! :)

hill`s interiørblogg sa...

Hei.
Nyderlig.. Og flotte farger. Blir fint å tulle rundt seg i det vårsolen titter fram. Mitt pledd blir nå et langtidsprosjekt, men med tiden blir det vel.
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

Anne N. sa...

Ååå det teppet blir helt herlig å pakke seg inn i til våren :O)
Du er så dyktig!
Klem, Anne:)

Nina sa...

Så fine farger. Og så er det så kjekt å hekle, går så mye fortere enn å strikke!!

Ingvild sa...

Wow, litt av et prosjekt, ja! Lykke til, men blir sikkert nydelig når det er ferdig! Nydelige farger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...