tirsdag 18. oktober 2011

Oslo neste......................

 

Radiumhospitalet/Holmenkollen Park Hotel...

Vel, da setter vi kursen østover for ny kontroll på sykehuset..........Er jo like
spennende og nervepirende hver gang.
Bilde over er fra feb. 09 da det hele startet, og kontrastene var store.

Denne gang skal vi overnatte på Radium sykehotel........

Jeg tar alltid mange bilder på disse turene, og noen av de bruker jeg til
gode og morsomme sitater.
Vil du se flere av mine foto med sitat kan du klikke deg inn på

Ønsker alle som er innom en nydelig dag!
- så blogges vi plutselig igjen..:) 

9 kommentarer:

Linda sa...

Ønsker dere en fin tur og håper alt går bra!
Klem fra Linda

Siri sa...

Hei Janne! Takk for koselig hilsen. Nå kan du tro hodet mitt er fullt av inspirasjon! Og det takket være deg. Da jeg fant bloggen din ble jeg her en stund for å si det sånn. Hi-hi. Da du hadde skrevet kommentaren om lyktene dine hadde jeg allerede laget et par! Ha-ha. Tuuusen takk for alle de flotte innleggene med gode tips:-)) Du er jo så flink! Klem Siri

Siri sa...

Glemte helt å skrive det jeg skulle. Ble så opptatt av å fortelle hvor begeistret jeg er! Ha-ha. Masse lykke til på kontroll. Varme tanker til deg. Klem Siri

ingrid sa...

Følger bloggen din daglig, du er sååååååå inspirerende !!! Fantastiske bilder og tips . Ønsker deg lykke til !!!

Turid sa...

Ønsker deg lykke til på turen- æ skal til Staden i helga på møte..

Har en drøm... sa...

Ny blogg for meg, så fin den er;)
Ønsker deg lykke til i Oslo, jeg aner jo litt av historien når du skal på kontroll på Radium'en...

Klem Line

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Lykke til i Oslo, håper at alt går bra!! 10 dager til så reiser jeg også til hovedstaden, gleder meg til det. Ja, og så gleder jeg meg til å se ditt neste prosjekt :) skjermvegg ut av spilene av en parasoll.. jepp jeg gleder meg til resultatet :)
Ha en fin kveld i hovedstaden
stor klem

Anki sa...

Håper alt er bra! Klem :)

hill`s interiørblogg sa...

Ønsker deg god tur.
Klem fra Hill-Iren

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...