mandag 10. oktober 2011

Utrolig flott helg!

 

Hei dere!
Denne helga har vært NYDELIG og helt smertefri - noe jeg ikke kan huske at
jeg har hatt på lenge......
Jeg var i tlf. kontakt med ei på fredag og etter det 
ble jeg "varm" og smertene forsvant!

 

Hun kunne også nevne hva smertene kom av, så til onsdag skal jeg
ha meg et besøk hos vedkommende:)) 
Jeg nærmest jubler av glede over å være smertefri, men 
trettheten, konsentrasjonen og hukommelsen er litt på " bærtur" fremdeles....

 

- så noe "galt" er det et sted......
Da jeg tok kontakt med legen ville han ha en skikkelig " EU " kontroll av meg, og
fant da kuler i brystet, og en form for struma..... selv om stoffskifte er perfekt (?)
Ja, egentlig var det meste perfekt:))

 

Han testet lungekapasiteten og den var som ei på 29 :))
- bare det blir en i humør av:o)
MEN, nå gruer jeg meg litt for mammografien............til fredag.
Min mor døde av brystkreft for 20 år siden, så det er vel ikke noe rart at jeg gruer
meg littegrann:)

Vel vel......tiden for vise.

Bildene over er fra spisestua og i går prøvde jeg å lage litt høststemning der:)
Jeg var innom Hildegunn med bloggen Hespe og ble så inspirert. Planen var å samle
de tre zinkhusene jeg har på et brett og ha de på hjørnebordet, men det
ble ikke fint hihi - litt feile hus kansje:)

Så da havnet to av husene på sjenken med litt høstblader fra hagen rundt seg.
Har også samlet blader og kongler på et lite "sølvbrett" ved siden av:)

Til slutt må jeg vise dere to små skjønne lekekamerater.....
Vi var i bursdags selskap på lørdag til mellomste sønnen som ble 25 og ble
møtt med herlige Celina og kompisen utenfor:))

 

Kompisen passer godt på Celina (barnebarnet vårt) og holder henne godt
i hånda da det kommer en stor lastebil forbi:)
 

Er de ikke skjønne vel ?

Nå blir det noen minutter på sofaen..........og kansje et lite maleprosjekt
etterpå:)

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT MANDAG !!

7 kommentarer:

Mette`s hus og hjem sa...

Hei igjenn Janne :)
Så mange nydelige bilder du viser, kjempekoselig pyntet på spisestua di :)
Trist å høre at du sliter med helsen men håper du får den hjelpen du trenger :)

Ønsker deg en fortsatt fin dag
Klem Mette :))

Dronninghuset sa...

koselige bilder.-))
håper alt går bra med deg, undersøkelser du skal igjennom også!
lykke til.
og ha en god dag og ny ukestart!

klem TOVE

Daisys home sa...

Heisann :)
Så stemningsfulle bilder hos deg :)
Godt å høre at du endelig er bedre av smertene, får inderlig håpe det holder seg.
Skjønner du er spent på hva undersøkelsen bringer.
Masse lykke til :)
Så hærlig bilde av de små :))
Klem Sissel

Turid sa...

Nydelig høst stemning hos deg-synes de husene er så fine , men har ikke blitt til at æ har skaffet mæ slike.De to ungene var jo bare skjønne , nær bilde av hendene deres herlig!
Sender masse gode ønsker og gode energier om at du får bare positive beskjeder etter kontrollene. Spent på hva slags maleprosjekt du har på gang....å vi får vel se..?

Hespe sa...

Hei på deg Janne!
Så gøy at du ble inspirert inne hos meg!! Synes du har skapt et flott stilleben jeg - herlig med det tørkede løvet!

Ja, og så bildet av de nydelige barna da - helskjønne er de!!!

Forstår du har litt tøffe dager om dagen, håper virkelig at undersøkelsen går greit, og at tilbakemeldingene blir bare positive!

Ha en fin uke!

Klem fra Hildegunn

hill`s interiørblogg sa...

Så herlig å bli møtt av de to små og bildene viser jo alt. Flotte bilder av barna og høststemingen hjemme hos deg.

Du er utrolig flink til å ta bilder.

Godt å høre at du er fri for smerter og lykke til med besøket ditt til denne behandleren.
Klem fra Hill-Iren

Ingunn sa...

Så skjønne bilder av lille Celina og vennen hennes. Rørende.
Ønsker deg lykke til mht helsen og håper du blir frisk og rask igjen.
Flott at smertene forsvant :)
Klem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...