lørdag 15. oktober 2011

Vinneren på min giveaway er.................

 

Jepp, så har mannen trukket ut vinneren........... 
Tror det ble ca 120 lodd i potta som jeg skrev, brettet og rørte godt sammen:)
Veldig moro:o)

Vinneren får et gavekort på 200,- og et tøft metallskilt....
og det ble:

Send meg adressen din på mail, så dukker snart pakken opp hos deg:)

Nok en solfyllt dag her i Kristiansand.......så nå skal jeg ut og nyte........ - kansje
ta meg en tur på skauen........

ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN LØRDAG !!
 

2 kommentarer:

Janne sa...

Gratulerer til vinneren! :)
Takk for alltid koselige kommentar hos meg:))

Håper du har kost deg ute i dag, her har det vært fint vær! Om en littegranne overskyet, men det er da bare en bagatell:)

Klem Janne:)

Helene sa...

Gratulerer så mye til den heldige:o)

Heleneklem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...