torsdag 17. november 2011

2006 idèer.............

 

Hei og god kveldsann:)
He he...neida, det er ikke så mange idèer, men idèer fra år 2006:))
Jeg har jo vært kreativ i alle år...og noen idèer kan en godt bruke i 2011:))
Bildene er tatt med digitalkamera med dato og det hele hihi:)

På det ene soverommet på hytta har jeg laget kappelaken til senga av et gardin som er
sydd fast på et panelgardin.......og langs kanten har jeg limt på englemotiv
fra servietter (decoupage) med tekstil lim
- over her kommer det overmadrass.........:)

 

På hylla over senga "svever" de samme englene på et bilde:)
- og blomsterpotta til venstre har fått en annen serviett rundt seg............

 

...... og da måtte jeg jo ha en ting til med samme serviettmotiv:o))
En skoeske fungerer kjempebra som oppbevaringsboks - og det beste er at skoesker
er helt gratis:))

 

Skobutikkene kaster tomeskene ganske fort i søppla, så det er bare å
avtale med de om du vil ha noen:)
På denne har jeg decoupage på lokket og på kortsidene monterte jeg på et
vanlig håndtak:)

 

Noen måneder senere...............malte jeg ruter på furugulvet:)
........ og da begynte jeg med å male "fugene" så maskerte jeg over etter det var tørket..
og så mikset og blandet jeg hvitmaling med en tube malerimaling i brunt i
alle rutene.........:o)
Det ligner på fliser, eller hva?

Litt avbrekksbilder fra en i julemodus:o))
Ønsker dere alle en toppers kveld!

6 kommentarer:

Hulda sa...

Så smart! Likte godt det kappelakenet!

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)du er ikke alene om å være i julemodus. Jeg prøver alt jeg kan å ikke synge julesanger.. nå er det litt over ei uke så kommer det ned en stoor eske med julesaker ned fra loftet.. ååå det skal bli så kos hihihi og så er det endelig lov å synge julesangene og alle hjerter gleder seg hohoho
Ha en strålende kveld superflinke Janne :) kos deg med hva du nå enn finner på, jeg er iallefall sikker på at det er noe lurt :) stor klem

Linda sa...

Er så gøy å se alt det gøye og kreative du finner på! :)
Klem fra Linda

Siri sa...

Helt enig med Linda! Det er så gøy, du er jo SÅ kreativ! Koselig hyttesoverom, Janne. Ha en god kveld, klem Siri

Daisys home sa...

Enda flere av dine flotte kreative ideer:)
Selv har jef vært nokså fraværende hva bloggen og blogglysten gjelder i den siste tiden.
Har fått tatt en skikkelig vask av huset i det siste, og da går det med litt tid:)Så da er det bare og vente og glede seg til adventspyntingen snart...tror jeg begynner litt på forhånd i år også:)
Ha en flotters helgestart
klem Sissel

Arlens boblebad sa...

Altid like gøy å se dine inlegg, og jeg blir full av inspirasjon.
Takk for alt du deler!
Klem Linn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...