fredag 25. november 2011

Adventspyntet bad:))

 

Hei å go` kveldsann:)

I dag startet dagen med knakende hodeverk......... så begravelse i Åseral......
Hytta vår ligger også i Åseral, så planen var og overnatte til lørdag........men pga
vær og vind, og ikke minst hue mitt - kjørte vi hjem i kveldinga:)

 

Hue knaker fremdeles, men viljen med å pynte litt på badet tok overhånd:))
En liten " islykt" fikk plass på fatet.....

 

På hylla over benken kom det en skjønn engel og på knaggen henger det
hjerte jeg lagde i går av hønsenetting pyntet med bark, litt grønt
og lerkekongler:)

 

På glasshylla over badekaret fant vedkubben med telysene sin plass.
Synes det røffe og naturlige passer fint sammen med glass:)

 

I hjørnet har jeg en vase med lerkekvister - som har stått her siden i fjor jul :))
Planen var og pusse opp badet i vår/sommer.......men andre ting ble
prioitert, og da ble ting å tang stående.....
Satser på at vi får gjort et skikkelig skippertak til våren...

 

På en annen hylle har jeg satt frem en stjerne og en glassengel.......
Tror det ble akkurat passelig snev med avdentspynt  på badet
i allefall for i dag hihi:))

Da tar jeg kvelden............. med chips å cola innen rekkevidde:)

Ønsker dere alle en GOD HELG!! 

5 kommentarer:

sigrid sa...

Nydeleg pynta!

Likar godt ♥ du laga..


God helg!

LadyLaLaura sa...

Hei og hoppsann i nattens mulm.. Utrolig lekkert det ble på badet, du er knallflink!! Her sitter jeg og rister i mitt eget hus. Det er hun J.... "Berit" som river i veggene her, storflo som oversvømmer hele byen, haggel og torden & lyn..og jeg liker det ikke! Håper hun er ferdig snart ;) God bedring Janne, håper hodet ditt får en fin dag i morgen :)
God natt og sov godt! Klem

Susanne sa...

Så utrolig fint! Kjempe koselig!

Christine sa...

Et advenstpynta bad har eg aldri sitt før, men det blei knalltøft.

Berit har herja godt her o, og ska vel bli verre i ittemiddag tenke eg.

I helgå står julebaking og mer julapynting på tapeten.

Man tager hva man haver sa...

Oj du nesten mer adventspynt på badet enn jeg pleier ha i hele leiligheten. Nydelig er det, og for et stort deilig bad, kan ikke skjønne hvorfor det må pusses opp jeg da. Håper hodepinen din har sluppet taket.

God helg klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...