onsdag 23. november 2011

Adventstake med reinsdyr:))

 

Ja, så ble det enda en adventstake til heimen:))
Var innom Skeidar Vågsbygd idag...........og der ligger de herligste reinsdyr og
venter på meg:)

 

Jeg har tall til 2 adventstaker til........ men disse reinsdyrene måtte jeg bare ha:)
Så måtte jeg "stjele" tilbake mosen jeg ga til fuglene hihi:)
- fordi jeg måtte jo ha et bunndekke:))

Tester også ut den eksterne blitzen.......på bilde over peker den i taket.....
og på bilde under peker den bakover:)

 

Ble litt mer naturlig lys her:)
Men jeg var nok litt vell fokusert på lyset og glemte fokuseringspunktene... men men:)

Konglene er limt fast på en liten trebit, og mosen fikk i oppdrag med å skjule
trebitene.....:)

Bordet som adventstaken står på er et kapittel for seg selv hihi:)
Da vi flyttet inn her for 25 år siden.......mistet vi bordet i bakken og glassplaten gikk
i 1000 knas, og da fikk vi idèen med å sage til ei sponplate som ble malt sort
og så limte jeg på 855 tiøringer, tror jeg det var:o)

Vell, da består resten av kvelden i å kose seg med hjemmelaget pizza, nye
interiørblader og en tur rundt i blogglandia:))

Ha en superduper og kos kveld dere også!

9 kommentarer:

Nina sa...

Åhh herlighet så fine dem var!!!! Eg og vil ha sånne, nydelig var dem.

Hulda sa...

Dette var jo fint! Stilig med dyrene på lysene. :)

Tovepia sa...

Stilig!! Jeg tror selv jeg har 10-ører til et lite bord;)
Like før tenning av lysene nå, men er redd jeg ikke er helt i rute;)
Klem fra meg;)

Linda sa...

Lekkert! Kjempefin med de reinsdyrene. Og bordet er jo bare helt supert :-)

Alt for kropp og sjel sa...

Å så fint det var med de reinsdyrene. Nydelig fat :-)
Nå tror jeg kanskje jeg må ta meg en liten shoppingtur til :-)
God kveld ønskes deg videre :-)

lavendel mio sa...

Nydelig!!... disse har jeg kjøpt også:)
Ha en fin kveld, klem Hanne

Har en drøm... sa...

Så fine lysene var;)
Og for et artig bord;)

Klem Line

Olea sa...

nok en lekker stake du har laget!
jeg er ikke ferdig med den ene jeg holder på med ( jeg har så mange jern i ilden på en gang)
snart helg igjen nå :)
og bar en mnd til jul :)juhu!!
:) klem :)

Wood & rose sa...

fine de reinsdyrene var:DDDDD Jeg bare elsker kombinasjonen av det røffe og det yndige, derav navnet på bloggen min:DDDD Klemz grethe som må fixe noen advendts lys i dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...