tirsdag 1. november 2011

Adventstake og " juleduft " på glass....

 

Ja, alt er mulig i en kreativ hverdag:)

Fant frem den lyslykta jeg lagde her om dagen med bestemorsruter og dusk...
Den har jeg telys i, og i dag ble den litt videreutviklet..hihi..
Testet med en sandkakeform om den passet i glassåpningen, og YOUUHUUUUU!!
den satt som støpt :o))

 

Jeg er fremdeles i julemodus:) og tenkte plutselig juleduft........og da blir det
perfekt med denne sandkakeformen.
Sandkakeformen kan fylles med det en måtte ha av "potpourri" og når telyset
brenner sprer det seg fort en deilig duft ut i rommet:))
(om du velger riktig duftolje hihi)

 

Adventstaken av krydderglassene er ferdig:)

 

Så en liten test i vinduskarmen i det vinduet vi har mellom
spisestue og yttergang:)

 

Vel, da har jeg fått "snekret" sammen litt advent og juleting:)
- og mens jeg sitter og skriver her..........plinget det inn en ny idè, og den
skal jeg begynne på nå......:)
Kjenner det klør litt etter å bruke drillen, men ikke sikkert at jeg får idèen
min til.........
Skal vise dere hvis det blir bra:o))

Ønsker dere alle en kjempefin dag! 
 

6 kommentarer:

Seek for Antique sa...

Hei Janne!! Lenge siden sist. Har ikkje vore så aktiv på bloggefronten i haust blant anna pga myyyyykje jobbing. Er så smått igang. Digga dei vakre adventsstakene. Du er bare så flink!:) Skal titte litt oftere innom igjen. Ha ein fin dag snuppa:) KLem Linn Therese

lavendel mio sa...

Sååå masse fint du har laget siden sist jeg var innom deg:)
Nydelig adventsstake du har laget.
Du er superflink!!:))
Ønsker deg en fin dag, klem Hanne

Linda sa...

Adventsstaken var nydelig!
Og så lurt med kakeformen oppi glasset :)
Ha en fin kveld.
Klem ;)

Olea sa...

så fine de ble!
nå fikk jeg noen ideer selv, begynner å komme flere og flere juleideer oppi hodet mitt også ;)
klem :)

hill`s interiørblogg sa...

Nydelig...
Så kreativ du er... hvor henter du alt fra... Og de advendtlysene i innlegget under... Helt fantastisk...
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

Happy Lia`s.. sa...

Så utrolig stilig!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...