mandag 21. november 2011

Dagens tilbudsavis :)) .........................

 

Hei å godkveldsann:)

Dagens tilbudsavis fra Elkjøp ble til krans med lyslenke:o))
Avisen ble rullet fra den lengste siden og festet til en ring med ståltråd...
Så ble ei lyslenke med 20 lys tvinnet rundt ringen - vanskelig å se for ledning og
lys er hvite... - man tar hva man har:)
Til slutt ble små greiner fra tujaen i hagen tvinnet rundt..

 

Lyslenken jeg har brukt er for innendørsbruk, så jeg får se hvilket rom 
i huset som får glede av denne :o)
Lyslenken er kjøpt på Skeidar Vågsbygd ;)

Nå skal jeg ha meg en tur rundt i blogglandia å bare kose meg:))
Minner om give-awayen min som jeg trekker 
på den 3. desember.....

Ha en superflott kveld dere!!


7 kommentarer:

sigrid sa...

Så lurt og flott!

fin veke til deg :-)

Tovepia sa...

Ojameg, så flott! Dette tipset kan det hende jeg bruker hvis jeg kommer så langt som til julepynting i år. Den ble lekker!

Olea sa...

så enkel og fin! en trenger ikke alltid masse greier for å lage flotte ting!
klem :)

Shabbylishious sa...

Smart ide!:)

Linda sa...

Kjempefin!
Smart å bruke aviser som "halmkrans" :)

Ingvild sa...

Så smart! Takk for fremgangsmåten! Ble kjempefin!

Maya sa...

Den var veldig fin og dekorativ :) Har også lyst å prøve meg på en krans etterhvert :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...