onsdag 30. november 2011

Dette er siste innlegg...............

 

........... Men bare for november:))
Og om en ikke ser på kalenderen, så kunne en tro det var sommer utomhus:))
- iallefall på bildene fra hagestua:o)

 

I dag er det "sommer" og sol og helt vindstille, så det fristet litt med
å tenne opp grillen:o)

 

Jeg må vel ta meg selv i nakken og få ryddet bort sommerpynten.........
men det for bli en annen vakker dag:)

 

Innomhus, i yttergangen blir en møtt med et skilt som forteller at det
ikke er sommer, men ADVENT:)

 

Og et zinkhus har flyttet fra stuen til yttergangen med en lyslenke inni...
Synes det er koselig når det lyser i huset fra morgen til kveld:))

Nå blir det å sløve litt på sofaen.........og etter det skal jeg prøve å bli ferdig
med en hønsenettingkurv:))

Ønsker dere alle en fin siste novemberkveld!


12 kommentarer:

Mette`s interiør og kreativiteter. sa...

Nå skremte du meg,men ble lettet når du mente siste innlegg for November. :)) Lekre bilder.
Klem fra Mette.

Havfruen sa...

Rene skjære helårsværet om dagen... Igår hadde vi 8 gr...like varmt som i juni og juli....
Herlige bilder..snø kunne skapt mere adventstemning men skjitt au:)
Klemmings:)

Tovepia sa...

Skikkelig stemning på bildene dine! Her sludder det i skrivende stund, så det minner ikke mye om sommer:O)
Kos deg videre denne uka, klemmings;)

Parkvegens Hageglede sa...

Tenk å kunne nyte utestuen den siste dag i november. I fjor låg det masse snø og det var bitende kaldt. Det ser riktig så koselig ut hos deg, både inne og ute.

Synnøve sa...

Så koselig det er både ute og inne til deg:-)
Så heldig dere er med været.
Her regner og sludder det.

Klem

Man tager hva man haver sa...

Ja nå skremte du meg litt. :) Ikke veldig mye som minner om vinter nei, jeg har faktisk ikke brukt hansker ennå og jeg som er en skikkelig frysepinn. Det lille juletablået ditt i gangen er aldeles nydelig.

Klem fra Kari

Eli's lille rede sa...

Nå ble jeg redd du skulle slutte å blogge, men gudskjelov ikke;) Fine bilder, flott stemning hos deg! Været er helt merkelig, satt ute i t-skjorta i solveggen og så på hvordan plenen har vokst....må snart ta frem gressklipperen igjen:P Ha en fin kveld. Klem fra Eli:)

Torunn sa...

Du gjør det så vakkert og stemningsfullt :))

Daisys home sa...

Så koselig hos deg:)
Ikke mye som minner om at det er adventstid utendørs her nei. Det regner og stormer som værst.Var et hvitt teppe på søndagen, men det forsvant fort.
Så det er bare å kose seg innendørs:)
Trodde seriøst, på overskriften....at du hadde tenkt å slutte med bloggingen. Der lurte du oss godt :)
Ha ei fortsatt kos førjulstid
Klem Sissel

Solstrålå sa...

Må innom deg og kikke!!!Trenger sårt litt kreativ påfyll!!!Og det får jeg alltid hos deg!!!
Så lurt med lysslynge i sinkhuset!!!
Ønske deg ei goe natt!!!
Klem fra Sol

Arlens boblebad sa...

Det hadde vært helt forferdelig viss det var ditt siste inlegg, men siste i november skal jeg holde ut:)Er det noe vits å pakke vekk sommertin når vi er kommet så langt?Etter jul er det snart vår håper vi...
Klem Linn

Linda sa...

Du har det så koselig!
Vakkert og stemningsfullt :-)
Og VINDSTILLE! Her blåser det verre enn verst! Men det er heldigvis mildt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...