søndag 20. november 2011

Dørkrans på 1, 2, 3.........

 

......... Om du har en tuja på lur i hagen:))
Andre ting du trenger er en avis, rull med ståltråd og ei saks:))
Pynting er valgfritt hihi:)

Idèen med avisen så jeg hos Hulda med bloggen Husfruas Memoarer - en utrolig
koselig og kreativ blogg..
Avisene er noe små, så jeg bladet opp til midtsiden:) og rullet den sammen fra den
lengste siden og formet den til en ring, og festet endene med ståltråden.........
- som du alikevel skal bruke til å tvinne det grønne rundt med.

 

Jeg kom på å lage denne kl 22:)) så da var det bekmørkt ute, men jeg ut
med lommelykt for å klippe av et par greiner  fra tujaen..:o)
Pynten er noe så enkelt som blanke tegnestifter (Biltema) og en fyldig sløyfe:)
Enkelt og flott om jeg skal skryte litt hihi:)

 

Tegnestiftene er bare stukket nedi...men en kan jo lime litt også for å 
være helt sikker på at de vil henge:))

Vel, da tar jeg kvelden:))
Ha en nydelig søndag dere! 
 

8 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Hei Jane!
Havnet her inne hos deg via bloggen "Strikketur". Her var det mye kjekt å se og lese. Kommer gjerne tilbake.

Ha en fin søndag!

LadyLaLaura sa...

Hei og hopp :)
Jeg vet ikke om du har hørt det før.. men du er så kreativ og flink :) sånn da vet du det ;) Nydelig krans, og så er det så gøy når man bruker ting man har rundt seg til å lage noe. Det er du en ekspert på :)
Her har det vært strålende sol i dag, og det er bare så herlig! Litt knipsing av bilder og kos med familien, altså en super dag har det vært her :) Nå er det bare å ønske god natt :) stor klem

Liv sa...

Kom tilfeldigvis over bloggen din idag, og jeg er blitt mektig imponert.
Utrolig mye fint du har laga.
Kommer til å følge med mere her.
Takk for titten for denne gangen, og jammen har jeg latt meg inspirere.

Anne sa...

Flott krans !
Det med å bruke avispapir var nytt for meg..ingen dum ide..
Nydelig vær her i dag,sol og fint.
Kos deg og ha en fin søndag!
klem Anne

Eli's lille rede sa...

Det ble en helt nyyyydelig krans! Så ren og enkel. Så flink du er! Ha en fin søndag. Klem fra Eli:)

Maya sa...

Den ble veldig fin!! Jeg har jo en tuja ståendes i hagen jeg også, mulig den må få seg en stuss nå ;P

Ønsker deg en fin uke :)

Yvonne sa...

Hei Janne. Nydelig krans. Den må jeg prøve meg på også. Tegnestiftene ser ut som isperler. Kjempelurt :) Ha en fin søndagskveld du også! Klem fra Yvonne.

Fru.Underberget sa...

Schtili!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...