fredag 4. november 2011

Et hjerte i ny drakt...........

 

Heisann dere!
I dag har jeg vært en snar tur rundt huset og plukket herlige høstblader:)
(takket være dette hjerte.. hihi)

 

Jeg har hatt en plan laaangt bak i hue om å lage en krans av slike blader...
- men i dag da jeg "ryddet" dukket det et hjerte opp som fikk plass på
knaggen.....litt bart synes jeg, nå som det er høst:))

 

Og ved siden av mine skøyter fra barndommen - måtte det blir dette som fikk
ny drakt på seg:o)

 

Vel, plutselig forsvant hjerte gitt hihi:)
Bladene jeg plukket var kansje litt store, men gjort er gjort og en lærer vel
av alle disse "småfeilene"
Men, det er altså et hjerte:o) som ruvet noe veldig, så skøytene måtte flytte litt:)

 

Så må det sjekkes og godkjennes:))

Da er det helg igjen:))
Ønsker alle som er innom en nydelig helg!

8 kommentarer:

Arlens boblebad sa...

Koselig.
God helg til deg og!
KLem Linn

EtterRegnet sa...

Åh hærlige bilder ;)
Likte alt jeg sog på bildene... Nydelig ;)
Spesielt skiltene og kurven ;)

Monica sa...

Du kommer virkelig på de utroligste ting! ;)
God helg! :)

Linda sa...

Synes hjertet ser frodig og fint ut.
Både jeg og pusen ser ut til å like det ;)
Ha en fin helg!

Marianne Dragon Waagan sa...

Så herlige bilder, virkelig flotte og stemningsskapende:) Skøytene til min datter har fått kommet opp som vinterdekor i gangen...standard:)

Ønsker deg en fin kveld videre, og en riktig flott helg:)
Klem Marianne

Petrine sa...

Du er jammen en kreativ dame :) Så fint det ble!
Og søteste katten da *smelt*
Ha ei fin helg!

lavendel mio sa...

Så lekkert hjerte ble!
Oppfinnsom du, ikke dumt å bruke blad:)
Søøøøt pusekatt:)
Klem Hanne

Olea sa...

hei:)
så oppfinnsomt! og så pente det ble, syns det bare var tøft at bladene var litt store jeg.
så fin pus du har!
god helg ønskes deg!
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...